Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Łukasz

Obarwienie po kremie na żołędziu?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Łukasz
Musiałem smarować żołądź maściami Pimafucort i Travocart i po tym pojawiły mi się białe naloty na żołędziu penisa. Czy te naloty mogą być od maści?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Trudno mi powiedzieć czy to skutek działania maści czy nieskuteczne ich działanie (biały nalot może sugerować zapalenie grzybicze), najlepszym rozwiązaniem będzie konsultacja z lekarzem prowadzącym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz
A czy podczas zapalenia grzybicznego występują objawy pieczenia lub swędzenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość artur
tak występują i bule penisa ipodczas mycia penisa pod prysznicem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość .
Penis zdjęcia chorób http://www.bolimnie.com/anatomia/penis-pracie-czlonek-choroby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×