Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Magda

Krwawienie z odbytu a tabletki antykoncepcyjne

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Magda
Mam problem ponieważ od pewnego czasu przy oddawaniu stolca wydobywa się również krew(jest jej dosyć sporo). Towarzyszy temu również lekki ból,ale znośny. Pierwszy raz krew przy wypróżnianiu zauważyłam w lipcu 2008 roku podczas wyjazdu do Grecji co wiązało się ze zmianą wody jak i również problemem z wydalaniem(zatwardzenie). Od dwóch i pół tygodnia zaczęłam stosować po raz pierwszy tabletki antykoncepcyjne. Krew nie pojawiła się wraz z dniem rozpoczęcia opakowania tylko przy zatwardzeniu. Czy to może mieć jakiś związek?Czy przypadek że akurat podczas przyjmowania hormonów? Nie wiem co to może być. Wiem, że ciężko tak bez badania ale może Pan mi coś będzie mógł pomóc. Mam 18 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Trzeba udać się do chirurga/proktologa. Dosutne środki antykoncepcyjne mogą powodować plamienia z dróg rodnych. Nie sądzę, aby były tu przyczyną dolegliwości. To może być szczelina odbytu, spotykana przy przewlekłych zaparciach, ewentualnie żylaki odbytu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ......
Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale po miesiacu stosowania tabletek antykoncepcyjnych pojawiła sie krew przy wypróżnianiu i szczypanie. Mam 19 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ewa
dzień dobry mam problem jakis czas temu po urodzeniu córki podczas oddawania stolca pojawiła sie krew na papierze ale były to małe ilości do tego był ból tak jak bym zadrapała odbyt i ta ranka piekła jakiś czas ,pożnij goiła sie i krwawienie ustępowało i po kilku dniach wszystko wracało, kiedy zdecydowałam się pojsc do lekarza to wszystko ustąpiło .Po miesiącu krwawienie powróciło ale bez jakichkolwiek innych dolegliwości jednak denerwuje się bo krwawienie jest coraz częstsze i obfitsze, w toalecie woda jest cała czerwona ,krew jest jasnego koloru.Nie wiem czy isc do lekarza czy poczekać może samo przejdzie, prosze o rade .Ewa 23 lata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dodano
Zobacz choroby odbytu zdjęcia http://www.bolimnie.com/anatomia/odbyt-choroby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×