Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Przewlekłe zapalenie stercza


Gość Krakowianin

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krakowianin

Witam mam 30 lat od okolo 1 roku i 4 miesiecy zaczał sie moj problem, oczywiscie poszedłem do lekarza który stwierdził ze wszystko jest oki jadra zdrowe prostata tez. Problem polegał na dyskomforcie w jadrach. Lekarz uspokoił mnie i nie powiem bo moja psychika odetchnęła - problem ustąpił na ok 2 msc. Po pewnym czasie dolegliwosci wrociły wiec w lutym i maju tego roku znów byłem u urologa która po badaniu znów stwierdził ze wszystko jest oki. Zmieniłem lekarza po badaniu USG i per pectum diagnoza: Jądra w porządku ma Pan: Przewlekłe zapalenie prostaty. Dał jakis antybiotyk na 10 dni i lek rantudil forte. Mala ulge poczułem po ok 7 dniach ale tylko na chwile i *dyskomfort* znów wrócił - dodam równiez ze miałem juz nawet problemu ze wzwodem co sie nie zdarzało :(, aktualnie jestem po 3 wizycie u teg lekarza - poprawa jest bardzo znikoma (czasem jest jakis dzien naprawde luks a czasem jakbym w ogole sie nie leczył) badanie USG miałem robione 3 razy i ostatnio stwierdził ze prostata juz tylko troche jest rozpulchniona. Nastepna wizyta za 12 dni wieczorem przyjmuje 1 tabletke rantudilu forte i tylko tyle. Piwa praktycznie nie pije, wódke tyle co w swieta i sylwestra ogólnie ograniczam do minimum. Moje pytanie jak długo moze to potrwac czy jestem prawidłowo leczony bo to jest bardzo meczace :(:(:( Jedynym plusem jest to ze lekarz mnie uspokoił ze to sie spokojnie wyleczy i wiadomo ze to nie rak i mam juz normalne wzwody + żona zaszła w ciąże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach