Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Dyskomfort i pieczenie w odbycie


Gość LESZEK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Pracuję jako kelner dużo biegam tam i z powrotem po lokalu w którym jest strasznie gorąco ! Kiedy idę oddać kał często zdarza się że po niedługim czasie czuję dyskomfort w odbycie , wilgoć i udaję się do toalety by podetrzeć *tyłek* na papierze zostaje troszkę kału niewielka morka ilość ! Od tego podcierania czasami też piecze mnie w okolicach odbytu ! I teraz zastanawiam się czy jest to zupełnie normalne ? że to po prostu od pocenia się tak mam (resztka rozmytego potem kału) i że od podcierania podrażniam te okolice ? Bo przeczytałem gdzieś że *podrażnienie lub świąd odbytu i otaczającej skóry jest również częstym objawem hemoroidów. Część chorych skarży się także na nieznaczne nietrzymanie stolca lub wilgotność odbytu*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość haemophilus

Najlepszym sposobem ustalenia przyczyny jest wizyta u proktologa. Takie objawy występują przy żylakach odbytu, jednak mogą występować również w przypadku innej przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam nazywam się iwona od pewnego czasu mam problem z pieczeniami w odbycie najczęściej po wypróżnieniu mam także biegunki i normalne stolce a także to pieczenie przechodzi do pochwy a nawet piecze i boli w dole brzucha błagam jeśli ktoś może niech mi doradzi lub pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jeżeli stale mam pokry tyłek, występują nadmierne gazy i na dodatek smród? :( prosze o szybką pomoc bo mam już tego dość. jestem z tego powodu wyśmiewany, nie czuję się z tym dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie ? Czym może być spowodowane pieczenie odbytu przy oddawaniu kału. Kiedyś nie miałam z tym problemu, a teraz nawet przy częstym chodzeniu do toalety daje się to we znaki. Od pewnego czasu bóle się nasilają i występuje też krwawienie ( nie jest to duża ilość krwi, minimalnie)