Gość LESZEK Opublikowano 10 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Witam Pracuję jako kelner dużo biegam tam i z powrotem po lokalu w którym jest strasznie gorąco ! Kiedy idę oddać kał często zdarza się że po niedługim czasie czuję dyskomfort w odbycie , wilgoć i udaję się do toalety by podetrzeć *tyłek* na papierze zostaje troszkę kału niewielka morka ilość ! Od tego podcierania czasami też piecze mnie w okolicach odbytu ! I teraz zastanawiam się czy jest to zupełnie normalne ? że to po prostu od pocenia się tak mam (resztka rozmytego potem kału) i że od podcierania podrażniam te okolice ? Bo przeczytałem gdzieś że *podrażnienie lub świąd odbytu i otaczającej skóry jest również częstym objawem hemoroidów. Część chorych skarży się także na nieznaczne nietrzymanie stolca lub wilgotność odbytu* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość haemophilus Opublikowano 11 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Najlepszym sposobem ustalenia przyczyny jest wizyta u proktologa. Takie objawy występują przy żylakach odbytu, jednak mogą występować również w przypadku innej przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iwona Opublikowano 8 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 witam nazywam się iwona od pewnego czasu mam problem z pieczeniami w odbycie najczęściej po wypróżnieniu mam także biegunki i normalne stolce a także to pieczenie przechodzi do pochwy a nawet piecze i boli w dole brzucha błagam jeśli ktoś może niech mi doradzi lub pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość haemophilus Opublikowano 9 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 To prawdopodobnie infekcja, dlatego radzę skonsultować się z ginekologiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...