Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Słabsze i odrętwiałe kolano po urazie

Gość savine

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przedwczoraj podczas biegu po lesie nie zauważyłam korzenia i po kopnieciu w niego całym ciężarem przewróciłam się, podczas upadku usłyszałam trzask, bałam się ruszyć, myślałam że zlamalam noge. ból od uda do samej kostki, ledwo dotarłam do domu. W domu cały ból skumulowal się w kolanie, bolało okropnie, non stop.Wzięłam tabletki przeciwbólowe i rano ból o niebo mniejszy, dziś czuje jakby odretwienie w kolanie, i mam wrażenie ze kolano jest jakby słabsze, nie było opuchlizny.nie wiem czy iść do lekarza. Martwi mnie ten trzask i ten okropny ból zaraz po.Z góry dzięki za wszystkie rady.

Witam, na wstępie podkreślam że nie jestem lekarzem, ale co nieco wiem o urazach kolana ponieważ sam go doświadczyłem. ten trzask o którym wspominasz może świadczyć o zerwaniu lub naderwaniu więzadła krzyżowego(ACL). Kolano w tym wypadku powinno być spuchnięte ale u ciebie takie objawy nie występują więc nie jestem do końca pewien czy to na pewno jest zerwane ACL. Na pewno powinnaś pójść do lekarza. ja w pierwszych dniach tego nie zrobiłem, myślałem że samo przejdzie ale cóż, nie przeszło * ) Na pewno lekarz zleci ci RTG, może też USG czy rezonans magnetyczny. Także wizyta u lekarza to podstawa, pozdrawiam i zdrowia życzę : )

Dziękuję za odpowiedź, chciałam w swoim mieście iść na usg ale okazało się, że to nie takie proste, w większości gabinetów usg nie robią kolan, dzięki za poradę, wczoraj nie bolało dziś znów mi kolano dokucza ale opuchlizny nie ma. Będę musiała umówić się do ortopedy.