Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość piotr ,lublin

Twarda żyłka na penisie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotr ,lublin
Dwa tygodnie temu uległem "wypadkowi" podczas exstremalnej jazdy na rowerze górskim. A dokładnie to przy upadku zdrowo uderzyłem się o kierownice w kość łonową co było bardzo bolesne, nabiłem sobie siniaka(już zniknął) ale i przy okazji pojawiła się również na penisie twarda żyłka wychodząca jakby z miejsca w które się uderzyłem. Jest twarda ale nie bolesna i dobrze wyczuwalna pod skórą, lekko przeszkadza w czasie wzwodu, również jest twarda w czasie spoczynku ale to w sumie tyle, nie ma wokół niej żadnego obrzeku ani zaczerwienienia skóry, nic nie swędzi po prostu żyłka jest twarda. To tak jakby żyła została zablokowana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Mozliwe, że w wyniku urazu doszło do zakrzepu krwi w żyle czyli jej wykrzepienia. Odczynowo mogło powstać zapalenie, dlatego żyła jest bolesna. Spróbuj smarować okolicę żyły 3-4 razy dziennie żelem z heparyną (np. Lioton 1000). Jak do 2 tygodni nie ustąpią dolegliwości zgłoś się do lekarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piort
Witam mam podobny problem na jednej z żył od góry pod napletkiem pojawiło sie dziwne stwardnienie (grudka) tak jakby cos w niej było, jest doskonale wyczuwalna i widoczna i mam wrażenie że penis jest lekko napuchnięty co nieprzeszkadza w oddawaniu moczu ale podczas stosunku jest odczuwalne ale niebolesne, niewiem co mogło wywołać to zgrubienie ponieważ niedoznałem zadnego urazu przyrodzenia jak kolega. Proszę o rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pepe202
moze to jakies zapalenie jest, wiec polecam masc z allegro. od kolesia co nazywa sie jarobtm, mi pomogło. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysztof
witam.mam pewien problem,a mianowicie na penisie ponizej zołedzia pojawiło mi sie stwardnienie skórki,wyglada to jakby zacisniety pierscień , obręcz, podczas gdy chce obciągnąc skore wystepuje przy tym ból a gdy podnoszę ją do góry nastepuje jej pekanie,jest twarda .Podczas oddawania moczu nie odczuwam bólu zas podczas stosunku czasem lekkie pieczenie ale to jest uzasadnione gdyz peka skórka i powstaja rany.czym moze być to spowodowane i jak mozna to wyleczyć ? czy konieczna jest wizyta u lekarza?i czy moze to spowodowac jakies skutki ? niezmiernie prosiłbym o rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jakub
Mam podobny problem. Jest to grudka przypominająca żyłe. Ok 0,5 cm pod żołędzią grubość 2 moze 3 mm. Jest doskonale wyczuwalna. Zmiana jest ulokowana w okolicy wędzidełka i w sumie jej część jest w wędzidełku. Jest tak jakby pod skórą ale nie można jej przesunąć jakby była gdzies przyczepiona. W dotyku twarda, przypominająca w zachodwaniu chrząstkę. Nie ma zaczerwienienia. Zmiana wydaje sie nawet biała ale napewno nie jest ciemniejsza od skory na prąciu. Podczas stosunku Stwrza nieprzyjemne uczucie z racji uciskania członka. Cała zmiana przy naciśnięciu nie boli. Nie wiem co mam zrobić. Przeglądam wszystkie mozliwe fora. Aha! Mam 20 lat. Bardzo proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maras
Twarda żyłka na penisie no i co z tym zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość abenebebe
a ja mam rozwiązenie, normalnie mialem to samo i nic nie działało a ja tak kombinuje czesto i rózne kremy stosowalem i tak dalej a w koncu posmarowalem mascią za 3zł *D masc witaminowa i zostawilem na no i tyle i zeszlo momentalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek
mam podobny problem...jakieś 5 dni temu zaczołem wyczówać że coś twardego w kształcie żyły pojawia się na moim penisie. Zaczyna się jakby w okolicy wiązadełka, otacza żołądź i kończy się na górnej częsci penisa w odległości około 2 cm od żołędzia. W *stanie spoczynku* jest mało wyczuwalna, ale podczas wzwodu jest twarda i widać ją przez skóre w postaci zgrubienia (koloru żadnego nie ma. Co to może być? Kolega pisał o jakieś maści, możesz podać jej nazwę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cekin
Nie ja pierwszy coś takiego doświadczam. Twarda nowa żyłka na penisie, ale po operacji przepuchliny pachwinowej. Tylko w czasie wzwodu. Pewnie to kiedyś minie (żyłka). Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zaniepokojony
Mam pytanie , jestem 15-sto latkiem(dojrzewam troszkę pózniej niż inni moi koledzy)... pod spodem penisa mam brązową plamką i od tej plamki wychodzi cieniutka , brązowa żyłka idąca w stronę napletka. Proszę niech ktoś mi powie co to może być bo się niepokoje. Czekam n a szybką odpowiedz. Z góry bardzo dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość RYSIEK
ludzie oszczegam was każda ingerencja ci pisza o powieszeniu penisa to powini odpowiedziec za okaleczenie mase ludzi którzy w to uwierzyli ciescie sie tym co macie bo skojczycie jak ja dzisiaj jestem impotentem a nie mialem malego 17 a marzyłem aby miec 20 teraz wisi flak 16 cen bez zycia i jakiej reakcji na piekno kobiet a bylo tak kiedys fajnie oszczegam jak jeszcze nie zapozno to przestaj sie okaleczac na wlasne zyczenie penis to bardzo skaplikowana czesc ciala druga po mózgu odwiedzilem tyle lekarzy i zaden nie potrafi mi pomoc napeno teraz odezwia sie chanlarze sugerujac masci i inne specyfiki na alegro oni to maja poza soba i pomoglo BZDURA NIEWIEŚCIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość WAN
Dzięki Rysiek za szczere słowa. To co piszesz może uchronić wielu i oby uchroniło! Wiem, że jesteś w ciężkiej sytuacji, ale nie wolno tracić nadziei, może jeszcze da się coś zrobić... NIE WOLNO SIĘ PODDAWAC!!! NIGDY!! Ostatecznością są przecież różne operacje... Ja sam szukam pomocy. Może mam trochę inny kaliber problemów, ale jednak: mam chyba jakieś problemy z krążeniem, bo mam pogrubioną trochę doskwierającą żyłę grzbietową powierzchniową na trzonie penisa. Ta żyła to chyba z powodu zakrzepicy (różne ćwiczenia, zachowania, nawyki, też mogą powodować zakrzepicę! która USZKODZI naczynia krwionośne) i nie wiem też jak będzie z nią dalej. Boję się poważniejszych komplikacji i sam szukam pomocy. ALE NIE CHCĘ SIĘ PODDAC!!! Po pierwsze: poznać problem, aby po drugie: znaleźć rozwiązanie! To może też pomóc innym! Nie wolno też być w tym procesie samemu z problemami, TRZEBA szukać rzetelnych, życzliwych, bardziej doświadczonych. Jeszcze raz dzięki za życzliwość, za to co piszesz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rysiek
kolego WAN dzieki za pocieszenie ale z operacji to nie skorzystam proponowano mi implant z pompką ale widzisz sie idziesz do dziewczyny z takim penisem O przyjemnosci teraz to trzeba sie pogodzic i tak zyc chociaż trudno bo bylem sprawny kazda dziewczyna byla zadowolona i z kazda bylo mi dobrze mam nadzieje ze kiedys ktos za tych okaleczonych odpowie bo mozna sie dorabiac ale nie kosztem ludzi to samo slyszalem od kolegi zazywal pigulki i tez ma problem ale ze sercem ma przerost komory sercowej a penis ani 1min nie przybyl pisze by uchronic tych co zamierzają sie okaleczycz ten co wam to proponuje sobie nie zalozy zaklasz pętle na penisa to tak jak sobie na glowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość doświadczony
Rysiek, pamiętaj też: Miarą wielkości człowieka jest m.in. to, czy potrafi odnaleźć się nawet w najtrudniejszej sytuacji, i zacząć żyć twórczo, konstruktywnie, także dla innych... WARTO!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość w
Rysiek może jednak jest NADZIEJA, poszukaj w google: Inżynieria tkankowa umożliwi regenerację komórek penisa. p.s. naukowcy potrafią być SUPER!:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aaab
Witam mam problem. Na moim penisie jest taka bruzdka w kształcie owalu qcm x 0.5cm. Jest ona polozona pod skórką. Widoczna tylko przy wzwodzie. Nie boli. Co to moze być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacek
Witam. u mnie pojawiło się coś twardego, jakby żyłka na napletku, po zewnętrznej stronie 2cm / 0,5cm . nie boli, nie swędzi jednak czuję dyskomfort psychiczny. dodam, że nie mogę jej przesunąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alex
ja mam to samo od tych cwiczen na powiekszanie penisa wokol zoledzia a dokladnie w okolicy napletka mam stwardniienie jakby pierscien i nie wiem co robic prosze o porade jak sie tego pozbyc czy to jakies zapaleniie zyly czy co jak wy sobie z tym poradziliscie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lukasz
Czy ktos się uporal z ta powiekszona zyla?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grzegorz
Od 3 tygodni mam twarda żyle na napletku, stosowałem loton 1000 i nie pomaga. Czy komuś udało sie wyleczyć z tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 78
Choroby penisa zdjęcia http://www.bolimnie.com/anatomia/penis-pracie-czlonek-choroby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam

smarowałem maścią Lioton 1000  przez miesiąc i bez zmian, sina żyła pod napletkiem nadal wystaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×