Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Anna

Swędzenie, rany, strupy po operacji pęcherzyka żółciowego

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anna
Niedawno miałam wykonywaną laparoskopie..Po wyjściu ze szpitala zaczeło mnie swędzić nogi a teraz juz całe ciało...Zauważyłam na ciele krosty...Cały czas sie drapie ze wrecz mam rany i strupy...Moje pytanie brzmi czy ze mną jest coś nie tak??Co mogło mnie tak uczulić??Czy to jest jakaś choroba??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
To rzeczywiście może być reakcja alergiczna, np. na antybiotyk? Najlepiej skonsulotwać się z lekarzem prowadzącym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stappler
Zapewne to uczulenie na jakiś środek chemiczny (albo lekarstwo, albo np. środek dezynfekcyjny lub opatrunek). Musi Pani przeanalizować co nowego zostało wprowadzone do Pani leczenia w chwili pojawienia się dolegliwości i to odstawić. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×