Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Jasna krew po wypróżnianiu a hemoroidy


Gość Kamila21

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie przy wypróżnieniu i zaparciach doszło do tego, że zauważyłam krew na papierze, jasną, świeżą. Od tamtej pory swędzi i piecze mnie pupa co jakiś czas. Gdy oddaje stolec to czuje ból. W stolcu jednak nie widać krwi. Wyczytałam, że mogą to być hemoroidy. Co jest bardzo prawdopodobne bo prowadzę siedzący tryb życia, mam nadwagę. Kupiłam sobie czopki hemorectal, zaczełam jeść otręby oraz pije siemie lniane by nie doprowadzać do zaparć. Minęły 3 dni i mi się w ogóle nie poprawa, oddaje luźne stolce a jednak nadal co któryś raz zauważam krew na papierze, a dzisiaj dodatkowo zauważyłam mały skrzep krwi, raczej świeży. Nie wiem co o tym myśleć, nie mam teraz jak dostać się do lekarza, także proszę o jakieś rady. Czy to są hemoroidy czy może coś poważniejszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie, choć nie jestem lekarzem, dużo na to wskazuje-bynajmniej to swedzenie, iz sa to hemoroidy. Ja tez sie z nimi borykam, co prawda własnie nigdy nie zauważyłam krwi, lecz wyczułam je, poniewaz były na wierzchu. Na Twoim miejscu sprobowalabym leczenia zachowawczego, tzn po 1 opakowaniu czopko Ci od razu nie pomoze. Mi hemoroidy wchlonely sie dopiero po ok1,5 miesiecu i na poczatku troche bolaly, pozniej juz tylko lekko swedzialo, a jeszcze pozniej juz tylko byly sobie na wierzchu. Stosowałam tabletki Cyclo 3 Fort i czopki rowniez poniewaz masci nie daly rezultatow. I minelo. U mnie wzielo sie to wlasnie z luznych stolcow, mam z tym problem-bo hemoroidy moga miec swoj poczatek w zaparciach ale biegunkach rowniez. Ja mam tez zylaki na nogach ale nie mam nadwagi i nie prowadze siedzacego trybu zycia-to wszystko powychodzilo po ciazy. Moj maz za to mial hemoridy i swieza jasna krwe w stolcu. Może tez masz juz jakis guzek na wierzchu? wtedy byłabys raczej bardziej spokojna iz to hemoroidy. Sprobuj nie wysilac sie w toalecie i moze przeczek