Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Podejrzenie przepukliny obustronnej po operacji przepukliny pachwinowej


Gość marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam dwa pytania 1.Mam zdiagnozowaną przepuklinę pachwinowa- czekam na operacje 10 lipca w UK. Przepuklina jest z lewej strony. Ale.......... od kilku dni odczuwam dyskomfort w miejscu gdzie mam pasek od spodni rowniez w prawej pachwinie. Taki sam objaw mialem z lewej strony zanim zaczeło mnie bolec w pachwinie. Czy mozliwe ze w ciagu tych ostatnich kilku dni zrobila sie lub zaczyna sie robic przepuklina z drugiej strony? 18 czerwca mam badana przedoperacyjne i chyba poprosze zeby zbadali jeszcze raz i druga strone 0 czy mozliwa jest jedna operacja obustronnie? 2. czy z powodoy przepukliny pachwinowej mogla sie zrobic torbiel najdrza? np na skutek ucisku nasieniowodu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem lekarzem ,ale chirurg mówił mi, że nie robi się operacji dwóch przepuklin jednocześnie, bo to za duże obciążenie dla organizmu. Popieram takie stanowisko bo wiem na podstawie własnego doswiadczenia, jakie mogą być komplikacje po operacji. Trzeba *dmuchać na zimne*,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem po operacji przepukliny - wczoraj mialem jak wrocilem wczoraj do domu to dobrze sie czulem ale dzisiaj masakra:( ale jakos daje rade sam zabieg to czysta przyjemnosc nic nie pametam opieka w uk tez bardzo dobra teraz sie podleczyc i za 6 tyg prawa strona ze skutkow ubocznych spuchlo mi jadro lewe i mam siniaki na rekach i boli mnie stopa kichac nie moge erekcje rano mialem wiec jest dobrze problemy z siadaniem i wstawaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.