Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Lilith7

Krwawienie po elektrokoagulacji szyjki macicy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Lilith7
Jestem 12 dni po zabiegu elektrokoagulacji szyjki macicy. Dotychczas miałam tylko upławy i niewielkie krwawienia z pochwy. Dzisiaj jednak mam mocne bóle brzucha (jak przy miesiączce) i mocniejsze niż dotąd krwawienie. Nie wiem czy po zabiegu mogło dojść do przyspieszenia miesiączki (powinna się zacząć dopiero za 7 dni) czy też może być to coś poważniejszego. Z uwagi na okres świąteczny nie mogę udać się do lekarza a szpital w którym miałam zabieg jest dość daleko od mojego miejsca zamieszkania. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Medicus
Witaj! Na skutek zabiegu mogło dojść do rozregulowania cyklu. Nie można oczywiście wykluczyć patologicznego krwawienia z dróg rodnych. Jeśli objawy ulegną nasileniu lub nie ustąpią samoistnie to konieczna będzie wizyta kontrolna u ginekologa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maja
Ok 10 dnia po zabiegu mogą nasilić się krwawienia, bo odpada strup i to jest normalne. Ja jestem 2 dni po zabiegu i to wszystko przede mną, ale lekarz mnie uprzedził. spokojnie, będzie ok:-))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bena
jestem 12 po zabiegu też mam niepokojące krwawienie wcześniej miałam tylko wodniste upławy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość felicja
Ja po kilku dniach od zabiegu mialam krwawienie ktore nie zakonczylo sie nawet po nastepnej miesiaczce, trwalo w sumie ponad miesiac, bylam na wizytach co 2-3 dni, lekarz zakładał mi lekarstwo, wzielam tez lek na krzepniecie krwi i w koncu przeszlo ale okupione to bylo strasznym stresem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ola
hej ja mialam zabieg wypalania prawie 2 tyg temu po 12 dniach zaczełam dosyć mocno krwawić jakby na okres a biorę tabletki więc to nie był na pewno wcześniejszy okres. poszłąm po 2 dniach do mojego gina i stwierdzil odrywane się strupka, założyl opatrunek i pow, że takie krawienie jest normlane i będzie trwalo do tygodnia po miesiączce także jeszcze mniej więcej przez 2 tyg powinnam krwawić. Strasznie to denerwujące ale skoro normlane to trzeba wytrzymać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ell
Jestem 3 dni po tym zabiegu( krwawię trochę mniej niż przed zabiegiem i bez skrzepów,)natomiast nie wiem czy to normalne? W każdym razie położna powiedziała,ze jak będzie krwawienie to o każdej porze dnia i nocy przyjechać na oddział.No i chyba się wybiorę, najwyżej powiedzą mi,że panikuję:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ania
Dziewczyny również krwawie 9 dni po zabiegu...Czy u was wszystko zakończyło się dobrze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ola
Jestem trzy tygodnie po zabiegu. Trzy dni po zabiegu dostałam miesiączki. Po niej ciągle krwawilam. Więc udalam sie do ginekologa na kontrolę. Stwierdził, że muszę zgłosić się na szpital w celu powtórzenia zabiegu. Przyjęli mnie na oddział. Załozyli opatrunek na pierwszą noc, dawali exacyl po trzech dniach puścili do domu. Dwa dni później dostałam krwotoku. Był on przyczyną pokaźnej anemii. Zabiegu już niestety nie dało się powtórzyć, bo krwotok był bardzo silny. Pozszywali mnie, po dwóch dniach wypisali do domu. Nie wolno chodzic, dźwigać, trzymajcie się tego kochane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Margo

Witam,

U mnie niewielkie krwawienie zaczęło się 6 dni po zabiegu.

8-dnia pod wieczór krwawiłam już bardzo obficie. Czułam, że coś jest nie tak. Chcąc nie chcąc pojechałam w nocy do szpitala, w którym miałam robiony zabieg. Tam mimo, że nie było ostrego dyżuru od razu położono mnie na fotel i pozamykano naczynia koagulacją. Krwawienie ustało natychmiast. Zabieg nieprzyjemny, ale niebolesny.

Dlatego moja rada - jeśli bardzo krwawicie nie zwlekajcie tylko jedźcie do szpitala...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Jestem 12 dni po konizacji. Na poczatku miaLam wodniste uplawy, a teraz krwawie. Czy to normalne?? Wizyta u lekarza dopiero w czwartek.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×