Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Klaudia

Przyczyna opuchniętego i twardego brzucha

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Klaudia
Od około trzech tygodni mam spuchnięty, twardy brzuch cały czas. Nie boli mnie nic, ale wszyscy znajomi twierdzą,że źle wyglądam.Jestem ociężała, szybko się męczę.Zrobiłam na wszelki wypadek test ciążowy- wyszedł negatywnie. Staram się dobrze odżywiać.Jestem drobną kobietą.Mam 21 lat, a mój brzuch wygląda tak , jakbym była w 5 miesiącu ciąży.Zaczynam się denerwować. Studiuję w Anglii i nie wiem do kogo udać się , by uzyskać jakąś pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość haemophilus
To prawdopodobnie wzdęcia. Trzeba unormować rytm wypróżnien, zmienić dietę na lekkostrawną i jeść malo ale często ( 5 posiłków dziennie). Jeśli dodatkowo występują bóle brzucha to trzeba udać się do lekarza.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Klaudia
Udałam się do lekarza w Londynie. Powiedział ,że to może być za dużo kwasu żołądkowego i dał mi odpowiednik Ranigastu.Nie miałam USG, ani żadnych badań. Dziękuję haemophilus za odpowiedź na moje zapytanie. Spróbuję dostosować się do tej porady.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość aga
Klaudia prosze powiedz czy mialas jeszcze jakies inne objawy i czy ci pomogl Ranigast. Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość katia
Mam to samo spuchniety brzuch nie boli często oddaje mocz jestem ospala i zmęczona do tego szybko się mecze biały język co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość angelika