Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Iwona G

Biegunka po zabiegu usunięcia pęcherzyka żółciowego

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Iwona Gwozdz
Witam! Miałam usunięty pęcherzyk żółciowy laparoskopem 3 miesiące temu. Początkowo brałam controloc i wszystko było w porządku . Po miesiącu zaczęłam mieć kłopoty z nadmiarem żółci. Codziennie po przebudzeniu miałam biegunkę i złe samopoczucie tzn. czuję się zmęczona i mam nadwrażliwość na ostre światło. Jak można skutecznie się tego pozbyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Najlepiej udać się do lekarza. Być może należy zmienić dawkę leku, ewentualnie lek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Elena
Dwa tygodnie temu miałam przeprowadzoną laparoskopię usunięcia pęcherzyka żółciowego. Poza tradycyjną pyralginą w razie bólu ,nic z leków mi nie przepisano. Od wczoraj mam niesamowitą biegunkę i zwijam się z bólu. Czy można wyjątkowo, jednorazowo zastosować stoperan?ale to chyba byłaby parodia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×