Gość Piotr Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Mam pewnien problem , do ktorego miejsca na penisie powinien dac ociagnc sie napletek ?U mnie da sie tylko do rowka za żołędzią .Mam 18 lat, czy powinienem udac sie na jakis zabig ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość haemophilus Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości najlepiej udac się do lekarza. Zabieg raczej nie będzie potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrX Opublikowano 27 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Nie jestem lekarzem, ale z tego co wyczytałem, to jeżeli schodzi do rowka podczas erekcji, nie powoduje bólu ani dyskomfortu i bez problemu da się go naciągnąć z powrotem to wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz Opublikowano 23 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 mam problemy z naciągnięciem penisa i nie wiem dlaczego mam 13lat dajcie mi rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Takie życie, poczekaj za rok bd miał 14 lat i wszystko bd lepiej xd interpunkcja nie boli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość L Opublikowano 7 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...