Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Irek

Guz, krwiak czy coś innego na penisie?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Irek
Witam, bawiłem się nieco z dziewczyną nieprzeciętnie i zacisnęła mi jądra i penisa sznurkiem po czym doprowadziła mnie do orgazmu.. gdy sznurek się poluzowywał to go dociskała ... po ściągnięciu od razu na penisie dostrzegłem guz w miejscu gdzie był zaciągnięty sznurek .. Jest ok koloru ciemniejszego niż reszta skóry na członku.. a po jej rozciągnięciu widać zmieszane kolory: czarny i bordowy.. (koloru jakby ktoś pod oko dostał i miał śliwę). Czy to może być coś groźnego? Stało się to kwadrans temu ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Myślę, że wytworzył się krwiak. Najlepiej zastosować żel z heparyną (np. Lioton 1000), aby przyspieszyć wchłanianie krwiaka (4-5 razy dziennie). Odradzam na przyszłość takie zabawy, można w ten sposób doprowadzić do martwicy niedokrwiennej członka co skończy się jego amputacją. Są inne, lepsze sposoby doprowadzania do orgazmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Irek
Dzięki za szybką reakcję.. a równie szybko krwiak ustępuje.. wybulenie zniknęło.. jest już tylko kolor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
3-4 dni i powinno wszystko zniknąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Konrad
Ostatnio mi po seksie z dziewczyna pojawilo sie na penisie jak by zadrapanie na wew. czesci skory z poczatku myslalem ze tak jest ... Ale widze ze teraz sie przenioslo na żąłędzia naprawde to wyglada jak by drapniecie ale to nie jest nie wiem co to moze byc !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość k
Mam taki problem na penisie mojego chłopaka pojawił się krwiak prawie na samym czubku bardzo się martwimy co to może być.Proszę o szybką odpowied

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafal
Zrobiłem iniekcja w penisa z soli fizjologicznej i teraz lekko mnie boli zrobił się twardy guzek i widać gulke oraz lekka krzywizne. Czy ta golka zniknie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dodano
Zobacz choroby penisa zdjęcia http://www.bolimnie.com/anatomia/penis-pracie-czlonek-choroby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×