Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Ból w okolicy pępka


Gość rafał

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam bol w okolicy pepka bol nasila sie podczas dotyku lub napinania miesni brzucha. gdy leze bolu praktycznie nie czuje, ale gdy wstaje i napinam miesnie brzucha to czuje bol, tak jakbym cwiczyl wczoraj *brzuszki* :) bol znika na pare dni i potem pojawia sie, czasem trwa godzine czasem trzyma cały dzien nie ma reguły. robiłem badania usg, bez jakichkolwiek zmian patalogicznych, byłem u internisty lekarz nie wie co mi jest, kiedys pojechalem nawet na ostry dyzur, zrobiono mi badanie krwi i wsyztsko w normie, stwierdzono nerwobole pepkowe. dzis bylem u neurologa, to zapisał mnie na jakies naswietlanie. nie jestem lekarzem ,ale cos mi podpowiada ze to moze byc zwiazane z kregolupem. prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne trzeba zrobić RTG kręgosłupa, ponieważ bóle mogą być związane z patologią w zakresie kręgosłupa. Dobrze by było skonsultować się jeszcze z chirurgiem celem wykluczenia przepukliny pępkowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam 16 lat. Czsami, okolo raz na miesiac dostaje kłujacy bol pępka az do pęcherza moczowego. Bol nasila sie w momencie oddawania moczu i nie pozwala mi na wyprostowanie sie. jakby jakas *nitka* trzymala mnie od srodka w pozycji pochylonej i nie pozwalala się ruszyc ani wyprostowac. Bol rowniez nasila sie jak klade sie na brzuchu. Po jakims czasie dolegliwosci same ustaja. Czy jest to powod do wizyty lekarskiej czy moze to miec po prostu jakies podloze nerwowe? bede wdzieczna za szybka odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.