Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Ganglion? włókniak? na bicepsie


Gość Patryk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Na moim hmm byc może ścięgnie na prawym bicepsie pojawiła się gulka, twardy guzek. Znajduję się on na zewnętrznej stronie. W ogóle nie boli, no chyba że go dosyć mocno nadusze. Znajduję się on pod skórą. Byłem już u lekarza rodzinnego, który na oko stwierdził, że to może być włókniak i dał skierowanie do chirurga. Na wizyte musiałem czekać 2 tyg. (guzek pojawił się jakoś 4 marca) minął już tydzień a więc na wizyte zostaje mi juz tylko czekać kolejny tydzień. Tyle, że ten guzek zaczyna sie pomniejszać, dzisiaj go ledwie wyczuwam. I moje pytanie brzmi czy to możliwe jeśli to włókniak żeby on zaczał zanikać?Wiem, że to lepiej jak zanika niż jeśli miałby rosnąć :) więc troszke głupie pytanie, no ale kompletnie jestem zielony w tym temacie. Pozdrawiam i dziękuje z góry za odp. Mam 19 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej to nie włókniak. Włókniak na pewno nie zmniejszałby się. Być może to jest jakiś rzeczywiście ganglion, który może pęknąć i zaniknąć. Najlepiej oczywiście w tej sprawie pójść na konsultację z chirurgiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj u chirurga. Powiedział, że włokniak to też raczej nie bo jest za twardy (tłuszczak chyba też odpada bo z tego co wyczytałem to jest miękki w dotyku) we wtorek mam USG. Jestem przerażony co to może być. Jak nie włókniak, nie tłuszczak (podejrzewał też że zwapnienie). Co to może być ?:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rok temu miałam usunięty włókniak piersi, pół roku temu znalazłam kolejny guzek na lewym przedramieniu.Bolało, onkolog stwierdził,że to ganglion, który trzeba usunąć.Znikną sam, wchłonął się.Więc nie martw się, będzie dobrze *) Niema się co zamartwiać na zapas.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach