Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Karolina- Łódż

Ból w dolnej części brzucha

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Karolina- Łódż
Witam. Leczę się na nadżerkę jelita cienkiego, zażywam leki Duspatalin juz od miesiąca ale wczoraj zauważyłam krew w kale.....do tego codziennie mam straszne bole brzucha a najbardziej nasila się po prawej dolnej części brzucha....czym to może być spowodowane ? prosze o odpowiedż. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość medicus
Duspatalin nie jest lekiem na nadżerkę,ma inne działanie,należy koniecznie udać do lekarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Karolina- Łódż
jeśli nie jest lekiem na nadżerkę to czemu mi lekarz go przepisał ? :( mogł mi zaszkodzić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość medicus
Napewno nie zaszkodzi,jest to lek rozkurczowy na mięśnie gładkie/zmniejsza ból i poprawia pracę jelit./

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Proszę się udać do lekarza w celu odnalezienia krwi w kale. Ważna jest informacja jak wygląda ta krew tzn. czy jest to świeża krew czy ciemna i bardziej czarna a może zmieszana z kałem. Krwawienia mogą być skutkiem hemoroidów, polipów, chorób zapalnych jelit, bądź zatruciem bakteryjnym. Najlepiej udać się do lekarza, jak radzi kolega.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Karolina- Łódż
krew jest zmieszana z kałem i jest koloru jasno czerwonego ....co to oznacza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość haemophilus
Oznacza to że krwawienie wystąpiło w dolnym odcinku przewodu pokarmowego. Może to być wymieniona nadżerka ale równie dobrze polip czy zapalenie jelit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zaniepokojona
dzis zaobserwowałam u siebie bardzo ciemno brazowy kał wrecz czarny .....co robic?z jakiego powodu tak sie dzieje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fryderyk
Moze byc wrzod zaladka lub dwunastnicy,zglos sie do lekara po skierowanie na badanie endoskopowe*gasroskopie i kolonoskopie.Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mama1987
Witam. Dolega mi silny ból brzucha, który obecnie zrobił się słabszy. Mam biegunkę i wydaję mi się że w kale jest również krew. Co może być tego powodem? Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian
Witam! Od 5 dni po tym jak naduzyłem alkoholu i zjadłem odgrzewane mięso, mam uporczywy ból brzucha z prawej strony ok 5 cm od pępka w kierunku biodra. Dodam że ból jest tylko miejscowy. Jest on w sumie cały czas stały i nasila się przy uciskaniu ( przy odrywaniu ucisku nie boli) lub gwałtownych ruchach, a dodatkowo miałem biegunke. Lekarz 3 dni temu, po wzroscie temperatury do 38,6*C wysłał mnie na SOR. Zanim dostałem sie do lekarza temperatura spadła do 37,0*. Miałem zrobione badania krwi i USG które nie wykazały żadnych nieprawidłowosci jesli chodzi o stan zapalny związany z wyrostkiem. Podwyższone delikatnie miałem próby wątrobowe i amylaze w moczu. Chirurg stwierdził że przyczyną może byc błąd dietetyczny i odesłał mnie z dietą do domu. Poszedłem na konsultacje do innego lekarza, a ten również zrobił mi badania krwi i USG które równiez nic nie wykazało. Obecnie gorączki nie mam. I tutaj moje pytanie: czy taki ból może byc zwiazany z błędem dietetycznym i jak długo moze on trwac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Alicja
Witam, Od ponad miesiąca dokuczają mi bóle po lewej stronie brzucha. Najczęsciej odczuwam ból poniżej pępka. Miałam robione badanie USG, gastroskopię, badanie krwi, byłam u ginekologa. Wszystkie wyniki wyszły dobrze, lekarz dał mi lekarstwa, które mają poprawić motorykę jelit(stwierdził, że ból może być spowodowany stresem). Lekarstwa zażywam od jakiegoś czasu, ból nie ustępuje. Nie mam zielonego pojęcia co powinnam zrobić. Nie mogę normalnie funkcjonować z tym bólem. Nie mam żadnych innych objawów...proszę o poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×