Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość arek 30

Ciemny guzek koło odbytu powodujący dyskomfort

Rekomendowane odpowiedzi

Gość arek 30
Witam .od 4 dni mam guzek koło odbytu. jest koloru ciemnego ,podejzewam ze jest w nim krew. guzek mnie nie boli , jak siedze tez nie.Smaruje Aesculan i robie napary z kory dębowej,troche sie zmniejszył ,ale dyskomfort podczas chodzenia jest. Czy koniecznie trzeba z tym iśc do chirurga? da sie to wyleczyc tabletkami ,boje sie bólu zabiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Trzeba w tej sprawie udać się do chirurga. On zadecyduje o dalszym postępowaniu. Raczej to żylak odbytu. Taki pojedynczy żylak zazwyczaj nie wymaga leczenia. Leki dostępne na receptę są w tym stanie skuteczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość arek 30
Dostałem od chirurga maśc Posterisan czerwona i czopki distreptaza oraz tabletki chlrbodia 2xdziennie. Mozna by tio usunąc nacięciem ale sie nie zgoziełm co lekami będzie sporo trwało wchłanianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dodano
Zobacz choroby odbytu zdjęcia http://www.bolimnie.com/anatomia/odbyt-choroby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×