Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość KAHA

Gulka na nerce

Rekomendowane odpowiedzi

Gość KAHA
Witam serdecznie a wiec zaczne ze badanie krwii i moczu mam w normie czyli lekarz powiedział ze dobre,z przy oddawaniu moczu tez wszystko ok,nie ma krwi ani pieczenia ani bólu .Od kilku dni boli mnie prawa nerka jak siedze przed komputerem i sie obróce np.w strone tv ,boli bardziej,miałam dwa dni temu atak bólu całego brzucha włącznie z tyłem i nerkami nie wiedziałam co to za ból byłam w szoku najbardziej bolał żołądek i nerki,wziełam nos-pe pomogło.Wczoraj zaczeła mnie bardzo bolec prawa nerka i zaczelam ją masowac wyczułam gólke na 3 palce jak ją nacisne to boli i czuje sie jak siedze ,jakby ta nerka była napuchnieta,dziwne.Co to moze byc ,czy to moze byc rak?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość stapler
Według mnie nie ma podstaw, aby już wysuwać tak daleko posunięte podejrzenie raka. Na początku trzeba udać się do lekarza, który dokładnie zbada Panią palpacyjnie (określi w przybliżeniu co to jest za guzek). Pewnie trzeba bedzie także wykonac USG. Nie rozumię co znaczy u Pani *boli mnie nerka* czy to okolica lędźwiowa? czy to podbrzusze? gdzie dokładnie jest to zgrubienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość KAHA
dokładnie boli mnie to coś ,co sie znajduje na prawej nerce dokładnie na wysokości pasa ,czy na USG da sie określić co to jest,tak sie bardzo boje mam 25lat i juz takie problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość stapler
USG powinno pomóc w określeniu przyczyny dolegliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość KAHA
jestem po USG juz wiem co mi jest.W końcu .Mam liczne złogi w pecherzyku zółciowym o wielkosci od 0,5mm do 1 mm.Dlatego miałam odczucie ze mnie nerka boli i zoładek a to po prostu mi promieniuje.jak to nazwał lekarz kamica pecherzyka zółciowego.Byłam dzisiaj u chirurga ale dopiero mam zabieg na lutego boje sie bo juz raz miałam atak tydzien temu ze myslałam ze nie wytrzymam z bólu .Pogotowie przyjechało po 40minutach zdązyłam wziąść wczesniej no-spe jakis taki instynkt i jak oni przyjechali to mnie juz tylko troche bolało,widziałam taki głupkowaty usmiech u jedej pani co przyjechała z lekarzem,jakby mi chciała powiedziec*Ona wydziwia*Tylko ze wtedy jeszcze nie wiedziałam co mi jest.Dzisiaj tez mnie bardzo uciska na żołądek i boli mnie raz mocniej a raz puszcza ,i brzuch mam bardzo wzdęty zrobił mi sie jak balon.Boje sie kolejnego ataku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość stapler
Mozna na stałe przez kilka dni spróbować zażywać No-Spe 3 razy dnia i oczywiście stosować dietę jak w chorobach dróg żółciowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×