Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Justyna

Antybiotyk przy uczuleniu na penicyliny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Justyna
Dzień dobry! Lekarz przepisał mi antybiotyk Duracef w dawce 1000mg. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że jestem uczulona na penicyliny. Wprawdzie nie ma ich w składzie ale w ulotce wyraźnie pisze, że nie powinnam go brać. Doktor dobrze wie, że nie mogę przyjmować leków z tej grupy, powiedział jednak, że nic mi nie będzie. Dwa lata temu z tego powodu miałam objawy wstrząsu anafilaktycznego. Czy mimo to powinnam wziąć ten antybiotyk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość Ania
Skoro dobrze wiedział o uczuleniu to pewnie źle nie radził, bierz tak jak radził, jeżeli nie ma innych metod na wyleczenie dolegliwości niż antybiotyk. Na ulotkach piszą wszystko co tylko się da, wszystkie przeciwwskazania jakie tylko mogą się pojawić, wszystkie objawy niepożądane. Często objawy niepożądane są takie same jak objawy choroby, którą mamy danym lekiem leczyć :) Jeżeli masz wątpliwości to idź jeszcze do innego lekarza. ps. to raczej nie jest pytanie na forum chirurgiczne, czy w ogóle do zadania przez internet, bo innej niż powyższa odpowiedź trudno udzielić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×