Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość kamila

Silne pieczenie i ból z tyłu głowy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kamila
Witam Od dwoch tygodni mam silny bol glowy z tyłu z takim uciskiem i pieczeniem tzn. uczucie gorąca. Zrobilam zdjecie rtg na ktorym wyszlo ze mam zatoki czolowe i nosowe , dostalam biracef 500 i przy pierwszej dawce trafilam na pogotowie z drgawkami i brakiem oddechu, dostalam hydroksyzyne,nadal biore ten antybiotyk i nie mam juz takich objawow oprocz tego ze ten silny ucisk z tylu glowy i promieniujacy do lewego barku z uczuciem gorąca (pieczenia) jest nie do wytrzymania. Teraz objawy sie nasilily bo mam niewyrazne widzenie i wewnetrzne drgawki calego ciala, (zostaly mi juz tylko 3 tabletki bioracefu) mam jeszcze uczucie ze chce mi sie wymiotowac ale wymiotow nie ma. Z tylu glowy powyzej karku lewa strona jest bardzo powiekszona tzn, ta kosc lewa . Prosze o pomoc ? co mi jest??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Trudno mi określić co się dzieje bez badania. Z opisywanych objawów wynika, że to jakiś problem neurologiczny, a nie chirurgiczny. Najlepiej w tej sprawie skonsultować się z neurologiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość RObert
witam mam podobnie :/ Kamila i jak byłaś gdzieś u lekarza wiesz może coś więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anka
Witaj Kamilo ! Mam takie same objawy ,plus drętwienie i mrowienie kończyn , drgawki oraz przyspieszoną akcję serca. Moja doktor rodzinna skierowała mnie na wyniki wykluczające boreliozę,weź również pod uwag ,że może to być SM. POZDRAWIAM SERDECZNIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anna
Według mnie to jest ucisk nerwu kręgosłupa szyjnego, stąd ten ból i pieczenie. Mój wpis jest po dwóch latach, ale to informacja, gdyby ktoś miał podobnie. PS. Hydroksyzyna to nie antybiotyk tylko psychotrop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość No wpisz Tomek
Według mnie jest to jest spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jezus
To przez narkotyki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Znawca hydrofoksyny
Hydroksyzyna nie jest psychotripem tylko suplementem diety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jan Paweł II
Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ja
Hydroksyzyna to lek uspokajajacy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×