Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość kasia

Preparaty wyciszające depresję

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kasia
Mam pytanie oniewaz jestem za garanica i do lekarza tu nie pojde bi nie znam jezyka czy sa jakies preparaty wyciszajace poniewaz czuje sie ostatnio ciagle zmeczona nic mi sie robic nie chce w nocy bym siedziala w dzien spala brak apetytu sciska mnie w gardle jak sie denerwuje a denerwuje sie bo w kolko wynajduje sobie jakies choroby siedze w domu z dzieckiem nie mam tu znajomych byc moze to dlatego jeszcze na dworzu zimno pada ponuro ciagle mi sie chce plakac czy moge sama cos kupic na wyciszenie prosze o pomoc dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość edith
WIT B12 I B6 magnez oraz dobry jest dziurawiec w tabletkach tylko nie latem do robią się fotodermatozy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Hanna
Czy jest to blednik Witam maz ma zapalenie sluzowki zoladka bieze Anesteloc i Lucetam na poprawienie pamieci , od kilku dni zaczol odczuwac szum w uszach dzis bardzo zle sie poczul mial silne zawroty glowy, nudnosci , wymioty, zaburzenie rownowagi, bardzo blady , uczucie potu przy zmianie pozycji zawroty , moje pytanie czy jest to blednik , i czym moze byc spowodowany , czy odstawic Anesteloc jak pomoc . Bardzo prosze o odpowiedz i dziekuje .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość stapler
Anesteloc nie powinien wywoływać takich objawów. Radzę jednak odstawić leki na przynajmniej 24 godziny i okaże się czy objawy u męża ustąpiły. Jeśli nie ustąpią radzę z tym problemem bezpośrednio skonsultować się z lekarzem. Trudno określić co się dzieje bez bezpośredniego badania.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.