Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość marek55

Czarna noga po usunięciu żylaków

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marek55
Zabieg usunięcia żylaków kończyny dolnej przeszedłem w wrześniu 2008 roku (nacięcie w pachwinie i na kostce oraz wiele nacięć na łydce).Po około dziesięciu miesiącach noga przestała mi puchnąć. Natomiast na wysokości kostki skóra ściemiała. Ciemna barwa skóry do dnia dzisiejszego zwiększa się.Co robić aby zapobiec czarnieniu nogi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Radzę w tej sprawie skonsultować się z dermatologiem. Ciemnienie skóry może nie mieć powiązania z przebytym zabiegiem tylko z jakąś chorobą skóry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×