Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Jarek

Problem z oskrzelami a zażywanie propranalolu i bosocardu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jarek
Witam, jestem po całkowitym usunięciu tarczycy z powodu raka brodawkowatego. Z powodu przyjmowania dużej dawki euthyroxu zażywam również propranolol. Często zapadam na infekcje górnych dróg oddechowych (wskazanie na oskrzela). Czy propranalol i bisocard które blokują receptory beta-andrenergiczne mogą mieć wpływ na zaostrzenie objawów choroby oskrzelowej? Czy istnieją inne leki które można zażywać zamiast bisocardu i propranololu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość m
propranolol ma skutki uboczne,u pacjentów wrażliwych mogą wystąpić duszności spowodowane skurczem oskrzeli,należy powiadomić o tym lekarza.Euthyrox jest lekiem syntetycznym hormonu tarczycy i nie wpływa ujemnie na oskrzela.Oczywiście są inne leki,lecz tylko lekarz może takie leki zaordynować,są dostępne wyłącznie na receptę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość medicus
propranolol ma skutki uboczne,u pacjentów wrażliwych mogą wystąpić duszności spowodowane skurczem oskrzeli,należy powiadomić o tym lekarza.Euthyrox jest lekiem syntetycznym hormonu tarczycy i nie wpływa ujemnie na oskrzela.Oczywiście są inne leki,lecz tylko lekarz może takie leki zaordynować,są tylko na receptę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×