Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość Marek

Siny żołądź i żyłki na penisie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marek
Witam, od dłuższego czasu stopniowo siniał mi żołądź, najbardziej siny jest na samym dole (wręcz fioletowy) i w tym miejscu odczuwam jakby wewnątrz dziwny jednostajny ból, trudno to nawet nazwać bólem ale jest to nieprzyjemne. Dało się z tym żyć i nic z tym nie robiłem do czasu aż jakieś 3 tygodnie temu dostałem uczucia *zdrętwienia* prącia i zauważyłem, że na prąciu pojawiły się ciemniejsze plamki (jakby siniaki) i dużo cienkich czerwono-fioletowych żyłek wyczuwalnych pod palcami. Sama skóra na penisie też zrobiła się jakby starsza, ciemniejsza. Te żyłki są szczególnie widoczne w zwodzie, ktory też zrobił się słabszy. Penis jest tez jakby twardszy w stanie spoczynku, dopiero jak go rozmasuję robi się miękki ale potem znowu twardnieje. Byłem już u kilku urologów i przepisywali mi tylko na żołądź różne środki przeciwgrzybicze, jednak żaden z nich nie poskutkował. Nie mam przy tym żadnego uczucia swędzenia czy pieczenia, tylko to dziwne stałe uczucie *czegoś*. Na ten *brak czucia* i *żylaki* nic nie dostawałem, klepali mnie po ramieniu i mówili żebym z tym żył, a to jest przerażające, tym bardziej, że wcześniej tego nie było. Nie wiem już gdzie szukać pomocy, proszę o poradę. Mam 21 lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Trudno mi w jakikolwiek sposób doradzić jak postępować i co to może być skoro już tylu zbadało Pan urologów i leczyło bez efektu. Radziłbym jeszcze w tej sprawie udać się po poradę do dermatologa. Może on coś zaradzi w tej sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marek
Czy na te żyłki i ciemniejsze plamki może poskutkować Lioton 1000? Pojawiło się to razem z tym słabszym czuciem i twardnieniem, czy takie objawy mogą występować w żylakach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stapler
Proszę Pana trudno mi radzić Panu co może Pan stosować, a czego nie bez badania. Musi Pan wiedzieć, że żylaki nie powstają na penisie dlatego żel typu Lioton 1000 raczej tu w żaden sposób nie poskutkuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PSP
a ja mam pytanie jesli mozna. Mam 15 lat nie miałem stosunku jeszcze ale masturbuje się dosyć często. mam krostki na penisie i jadrach jednak nie w tym teraz problem bo mam je juz od 2-3 lat. Chodzi o to ,że dziś zauważyłem siną obrecz na koncu główki penisa ale tylko z tej strony gdzie nie ma jąder. niewiem co to może być. obręcz znajduje się na końcu główki penisa ale w dole nie na najwyzszym punkcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dawid
Witam szanownego kolege, Mam 24 lata i ten sam problem. Najpierw na moim zoledziu powyskakiwaly czerwone kropeczki i zaczol siniec po okolo 2 tygodniach. Teraz jest wrecz fioletowy w miejscu gdzie zoladz laczy sie z napletkiem. Skora na penisie wyglada pomarszczona i jest ciemniejsza a w dotyku jest chropowata. Bylem u urologa i powiedzial mi ze penis jest jak kameleon i zmienia kolory. Przepisal mi takze krem do stop przeciw grzybiczny zebym smarowal calego penisa. W przyszlym tygodniu ide do laboratorium pobrac krew do badania i do nastepnego urologa. Jesli ktos mial podobny problem Prosze podzielic sie informacjami co to moze byc i jak zostalo to wyleczone. Bardzo Prosze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Misiek
ja tez mam ten sam problem , uzywam juz trzeciej masci i nic, bylem u urologa jak i dermatologa , jeden odsylal mnie do innego bo niby jest to uczulenie ale wymaz z cewki ( AŁA! ) jak i badania moczu i krwi nic szczegolnego nie wykazaly ... pomyslalem o tantum rosa i znalazlem zamiennik tantum bo jestem za granica , dalem tego ... za duzo i po jakiejs godzinie przestalem go czuc i zaczelo mi go * wsysac* do srodka :D nie wiem juz jak sie tych objawow pozbyc , daliscie juz z tym rade ? czekam na info i szybka odpowiedz ! pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Misiek
a moze my to mamy ze zbyt czestego mycia, flora bakteryjna *wymyta* i stad te kolory, plamy, przykry zapach ... uzywalem juz trzech masci przepisanych przez dermatologow, do dzis uzywalem codziennie przez ponad 3 tygodnie, w duzych ilosciach .Dwoch dermatologów i urolog nie byli w stanie mi pomoc, obecnie przebywam na obczyznie i nie jestem w stanie zapewnic sobie opieki medycznej , ktos juz poradzil sobie z tym problemem... jednym z najgorszych objawow jest mocno czerwony zoladz po stosunku, nie naturalny czyta ktos w ogole te wypociny ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Misiek
dotychczas prze ponad 3 tygodnie 2 razy dziennie obficie uzywalem masci dermoclar , pomogla ale nie na tyle by objawy ustapily , postanowilem wiec nie myc *go* przez 2 dni ale jest tylko gorzej ... chyba zaczne go teraz przemywa ruzmiankiem ,... POMOCY !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość albi
Mam 22 lata i zaczynam miec to samo od tygodnia pol załędzia zrobila mi sie fioletowa. Nie bylem jeszcze u lekarza i niemam pojecia co to jest....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam
siema mam 22lata I podobne obiawy co do niektorych przedmowcow wiec tak opisze o moich obiawach zasinienie przy zlaczeniu zoledzia z penisem starsza skura I chrostki dziwny zapach na poczatku mialem tez czerwone plamki ale znikly I od dluzszego czasu sie nie pojawiaja moze to dlatego ze kupilem zel do chigieny intymnej I tylko tym sie myje ale jak poradzic sobie z reszta obiawow co to jest ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz
Witam mam również zaczerwieniony żołedz z tyłu i też nic nie pomaga może nasz wspólny problem to chore narządy nerki,wątroba ? Sam już nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Janmaria
ODPOWIE KTOŚ KTO ZNA ODPOWIEDŹ!! Bo ja też chciałbym wiedziec!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtk
odświezam temat ponieważ również zmagam się z tą dziwną przypadłością...bardzo wyszły żyły puźniej siny kolor żołędzia oraz zdrętwienie penisa,nasila się podczas wzwodu wcześniej,to bardzo frustrujące i nie przyjemne..może ktoś to wyleczył lub przeszło komuś i wruciło wszystko do normy..?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość janek
witam podczas stosunku wszystko bylo dobrze po jakims czasie moj penis zaczoł piec w żołedziu potem był wzwód i zsiniał trwało to kilka minut po jakims czasie wrucil do normy opadł a pieczenie ustało jestem ciekaw czym była przyczyna prosze o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lll
Tak mogą wyglądać choroby penisa http://www.bolimnie.com/anatomia/penis-pracie-czlonek-choroby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość skoczek
Ja mam podobny problem mam 38 lat i u mnie wystąpiły te objawy jak żonka zaczęła stosować globulki dopochwowe antykoncepcyjne, po spędzonej nocy od razu na następny dzień wystąpiły objawy. troszeczkę pomogła pompka do penisa po kilku ćwiczeniach lepsze wzwody mam. Lekarze bezradnie rozkładają ręce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Stejtan
A może to powód jest zażywania antybiotyku?! Czasem tak bywa że występują skutki uboczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BARTEK

Witam miałem to samo borykałem się z tym bardzo długo i doszedłem co to jest !!!!!!

Jest taka żyła, która ciągnie się za prawą nerką w pozycji siedzącej jest ona uciskana i powoduje niedokrwienie Penisa. Również osoby cierpiące na urażenie kręgów lędźwiowych mogą mieć ucisk na tą żyłę. Ja mam dyskopatię kręgu 7 i 8. Stąd pojawiają się żyły na penisie oraz sinienie w dolnej części żołędzia. Jest kilka rozwiązań na to dziadostwo !

- Zalecam iść na masaż i powiedzieć masażyście by rozmasował okolice nerek (spięte mięśnie).
- Wspierać się DIOHESPAN MAX  (bez recepty), są to tabletki na żylaki. Brać na początek 2 Tabletki przez 5 Dni później zejść do 1 tabletki jeść minimum 3 tygodnie.
- Zakupić Witaminę E polecam tą - TOKOVIT E (400) w oleju bądź kapsułkach z olejem. I wcierać 2 razy dziennie w żołędzia i penisa rano i wieczorem, dobrze go umyć wysuszyć ręcznikiem i zakroplić go i wcierać tak jak przy masturbacji. Stosować do wyczerpania pudełka.
- Oszczędzać się i nie dawać mu dojść do zwodu ( starać się jak najmniej rozglądać za panienkami i nie fantazjować ).
- Odstawić Sex na 2 Miesiące.

I JESTEŚCIE ZDROWI :) MOŻECIE DALEJ CIESZYĆ SIĘ SWOIM PRZYJACIELEM I BĘDZIE SPRAWNY JAK DAWNIEJ 😉

UROLOG i DERMATOLOG nic nie pomogą to nie ich bajka trzeba udać się do FLEBOLOGA :)

 

Pozdrawiam życzę wszystkim zdrowia i mam nadzieję że ten wpis komuś pomoże :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×