Czerwone kropki na penisie

użytkownik
Adrian

Witam.
Mam taki problemik. Otóż ostatnio na żołądziu pojawiły mi się czerwone kropki.
Dwa dni wcześniej kochałem się z partnerką ale z użyciem prezerwatywy z tym że w gre wszedł jeszcze seks oralny z jej strony. Z poczatku zbyłem problem bo sądziłem że to jakies obtarcie albo jakieś plamki spowodowane zbyt mocnym seksem oralnym. Jednakże na czubku krostek widać było malutkie białe chyba ropne plamki. I z każdym dniem pojawiały sie nowe.
Czy ktos może stwierdzić co to może być?
Czy oprócz opryszczki są jakieś inne opcje?
Dodam że nie odczuwam żadnych dolegliwości, nic nie swędzi jakos natarczywie tylko czasem tak delikatnie jak gojąca sie ranka. Nie mam powiekszonych węzłow chłonnych ani gorączki, zapach jest jak najbardziej normlany.

Reklama
użytkownik
stappler

Z tym problemem na pewno należy udać się do dermatologa. Być może to jakiś stan zapalny miejscowy na skutek zakażenia bakteryjnego lub nawet grzybiczego. Nie jest wykluczone, że to np. uczulenie na prezerwatywę (lateks). Po badaniu dermatolog zapewne postawi właściwą diagnozę.
Pozdrawiam.

użytkownik
Mariusz

Witam od 3 dni pojawiły mi się 5-6 czerwonych małych kropek na żołędziu jedna mi tak jakby pękła .. chciałbym sie dowiedzieć co to jest takie małe kropeczki na żołędziu mam 17 lat nie uprawiałem sexu .. Bardzo prosze o odpowiedz Dziekuję...

użytkownik
Mariusz

Chciałem dopisać te kropeczki mnie nie bolą nie swędzą

użytkownik
Mariusz

Witam od 3 dni mam czerwone plamki na zołędziu mam 17 lat nie uprawiam sexu.. chciałbym sie dowiedziec co to jest czekam na odp


http://img16.imageshack.us/img16/2268/p1070092small.jpg
http://img715.imageshack.us/img715/905/p1070091small.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/2990/p1070088small.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/7810/p1070087small.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/274/p1070086small.jpg
http://img377.imageshack.us/img377/1368/p1070084small.jpg

użytkownik
stapler

Takie zmiany maja naturę zapalną. Być może zapalną na podłożu zakażenia grzybiczego lub są to zmiany natury alergicznej (np. na środki higieny osobistej). Potrzebna jest fachowa konsultacja na pewno u dermatologa i zastosowanie odpowiednich środków działających miejscowo i być może ogólnie.

użytkownik
Mariusz

To co mam cos stosowac jakies leki czy cos ???

użytkownik
stapler

Takie zmiany sugerują podłoże zapalne grzybicze lub alergiczne. Najlepiej w tej sprawie udać się bezpośrednio do dermatologa. Zastosowanie odpowiednich leków dostępnych na receptę powionno całkowicie wyleczyć zmiany patologiczne.

użytkownik
żenada

Widzę, ze każda odpowiedz na tym forum jest taka sama - ten sam schemat. *NAJLEPIEJ UDAĆ SIĘ DO LEKARZA*
Może prościej zamknąć ten serwis w jego miejsce wstawić baner - zapraszamy do Lekarza, można również podać namiary do konkretnego specjalisty. Niech sobie facet dorobi do pensji - ponoć lekarze tak mało zarabiają *)

użytkownik
potrzebujący bez odp.

Przydałyby się chociaż jakieś podstawowe informacje o przyczynach powstania, zakażenia etc. i ewentualne podejrzenia co to może być. Dopiero wtedy trzeba wpisywać, że aby ppotwierdzić chorobę nalezy udać się do lekarza

użytkownik
ziomek

Bardzo dobrze napisanie :)

użytkownik
Cezary

Mam to samo od 25 lat, ciągle maści sterydowe, a TU same mądre porady w stylu: najlepiej iść do lekarza. Mam wirusa HIV i to nie ma związku z zakażeniem, bo 4 lata temu byłem zdrowy, a zmiany się pojawiały zarówno po kontakcie z kobietą jak i mężczyzną, gdyż jestem biseksualny. Mam tego dość. Żadnego skutecznego leku. Po posmarowaniu Hydrokortyzonem znika na kilka dni, by ponownie wyjść. Albo takie zmiany jak na załączonych tu zdjęciach, albo zaczerwienienie i pieczenie całej skóry napletka wewnątrz, tzn. corona glandis, collum glandis,,corpus penis, preputium no i nacałym łbie czyli glans penis. Mam nawet trwałe przebarwienie wokół Ostium urethrae ext. czyli dookoła cewki moczowej. Może ktoś coś doradzi?

użytkownik
REDHEAD

No i ponad pół roku żadnej odpowiedzi... u mnie już kilka miesięcy pojawiają się podobne objawy, które po doraźnym zastosowaniu Clotrimazolum lub Travocortu ustepuja by jednak ponownie pojawić się po kilku dniach

Byłem już na wizytach u dwóch różnych dermatologów i żaden nie jest w stanie niczego konstruktywnego poradzić

.. zacytuję tu poprzednika *) *ŻENADA*

użytkownik
Artur

Witam od jakiegoś czasu mam na penisie takie oto kropki http://www.fotoszok.pl/upload/b4f81f4b.jpg
http://www.fotoszok.pl/upload/7083fc30.jpg
http://www.fotoszok.pl/upload/c30cdfdd.jpg
nie wiem co to jest i boje się że mogę miec
z czymś problem Pomocy.

użytkownik
chirurg Tomasz Stawski

To normalne, typowe zmiany występujące na skórze penisa. To grudki łoju w zaczopowanych, rozwiniętych gruczołach łojowych jakich pełno jest na skórze moszny i penisa. Ni c z tym się nie robi. Taka jest natura tej okolicy ciała u mężczyzn.