Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Silny, stały ból w kręgosłupie lędźwiowym i drętwienie nóg


Gość Krystyna

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krystyna

Proszę o udzielenie porady. 8 czerwca 2010 byłam poddana operacji całkowitej wymiany stawu biodrowego prawego, przy pomocy protezy TAPERLOC. Przebieg operacji - bez powikłań. Znacznie wcześniej 1982 przeszłam operację spowodowaną wypadnięciem dysku (L4,L5) . Jestem z zawodu ekonomistą i przez 42 pracowałam siedząc przy biurku. Obecnie poruszam się przy pomocy jednej kuli, ale ostatnio odczuwam dokuczliwe drętwienie obydwu nóg, a także silny ból w kręgosłupie lędźwiowym. W pozycji leżącej nie mam dolegliwości, ale przy wstawaniu z pozycji siedzącej nie mogę się wyprostować. W ub. tygodniu zakończyłam zabiegi (laser, diadynamic, prądy tens, oraz ćwiczenia na rowerze). Dolegliwości nie ustępują. Co mam robić ?? zażywam leki na nadciśnienie. Liczę na życzliwe podejście do problemu cierpiącej 83 latki - Krystyna. ps. przeprowadzone badania (rezonans magnetyczny) wykazują przepukliny oraz zmiany zwyrodnieniowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie objawy właśnie mogą być związane ze zmianami przepuklinowymi krążków międzykręgowych kręgosłupa oraz zwyrodnieniem kręgosłupa. Radzę w takim przypadku skonsultować się z neurologiem i rozważyć wykonanie kontrolnego rezonansu magnetycznego kręgosłupa zwłaszcza odcinka lędźwiowo-krzyżowego. Wynik rezonansu w połączeniu z Pani objawami wskazującymi na ucisk na korzenie rdzeniowe kręgosłupa zapewne będą wymagały konsultacji neurochirurgicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.