Gość Beata Opublikowano 7 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Mam 21 lat i jakiś czas temu miałam zaparcia i bóle przy oddawaniu stolca. To krępujące, ale poszłam do apteki i poprosiłam o lek na hemoroidy, bo dużo czytałam i okazało się, że prawdopodobnie je mam. Aptekarz dał mi hemorol wybrałam po 1 czopku dziennie na noc. Wszystko się uspokoiło załatwiałam się normalnie bez żadnych bólów, ale trwało to tylko przez jakiś miesiąc, a dziś zauważyłam, że przy oddawaniu stolca pojawiła się krew na papierze i woda była zabarwiona na czerwono ponadto mam jeszcze wzdęcia. Jestem studentką, wiec dużo siedzę ponadto dorabiam jako pilot wycieczek więc dużo podróżuje w autobusie. Nie wiem już czy to hemoroidy czy po porostu zła dieta. Staram się ruszać sporo, chodzę na basen przestałam jeździć na rowerze i nie wiem co mam z tym problemem zrobić. Czy lekarz pierwszego kontaktu lub lekarz, który jest u nas na uczelni może przepisać mi odpowiednie leki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stappler Opublikowano 11 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Oczywiście trzeba z tym problemem udać się do lekarza. Musi Panią zbadać i określić przyczynę krwawień. Prawdopodobnie są to żylaki odbytu. Możliwe, że trzeba będzie zastosować mocniejsze farmakoterapeutyki dostępne na receptę lub wręcz skonsultować się z chirurgiem, określić czy nie ma potrzeby leczenia operacyjnego. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Monika Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Witam. Miałam podobne objawy. Wykryto u mnie Wrzodziejące zapalenie jelita grubego. Mam 20 lat. Zwykle ta choroba ujawnia się do 24 roku życia. Jeśli masz jakieś pytania chętnie odpowiem i postaram się pomóc Ci jeżeli chodzi o dietę. Mój e-mail: akinomus33@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...