Gość Dominik9093 Opublikowano 15 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Witam od kilku dni mam takie cos jak na zdj. Tydz temu kochalem sie z dziewczyna bez zabezpieczenia ale juz to robilismy nie raz, ona sie myje codziennie i na 2-3 dzien takie cos zauwazylem. Na pocxatku bardzo bolalo teraz nie boli i moge spokojnie go myc. Jestem zielony w tych sprawach i sie krepuje. Gdzie mam sie udac ? Moze nie trzeba so lekarza a wystarczy do apteki potajemnie, samemu to moge wybrac sie do rodzinnego lekarza tylko :( wstydze sie mowic mamie... bo to troche krepujace... prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dominik9093 Opublikowano 15 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Zdj penisahttp://www45.zippyshare.com/v/rbpTmQd5/file.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pomoge Opublikowano 16 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Ile masz lat? Wyślij zdjęcie penisa w wzwodzie i bez zbędnej bielizny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maro Opublikowano 21 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 mam to samo czasem daj znać jak się dowiesz co to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maro Opublikowano 21 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Nie bój się idz do dobrego dermatologa lub urologa... czy skórka ci się łuszczy ta biała i z czasem ma normalny kolor potem odpadając? myśle ze to pleśniawki też mam takie coś jak się ze swoją kocham bez gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...