Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Ranki i plamy na skórze penisa


Gość Jarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od półtora tygodnia dręczą mnie problemy związane z penisem. Jestem zapisany do lekarza ale wiadomo że terminy są dość długie wizytę mam zaplanowana na początek maja ale jeśli nie wytrzymam pójdę prywatnie. od tygodnia naczytałem się o kile i innych choróbskach wenerycznych które można złapać nie tylko poprzez kontakty seksualne. Zaczęło się od tego że byłem przeziębiony, żonie po ostatniej chorobie - grypie został jeden cały listek doxycykliny a że czułem się trochę jakby przeziębiony zacząłem brać tą doxycykline po ok 2 dniach stosowania tego leku zacząłem się drapać po mosznie kroczu prawie aż do odbytu na 3 dzień postanowiłem po myciu sprawdzić co tam jest że tak swędzi i obaczyłem pełno małych i większych ranek takich jakby rozdrapanych na 4 dzień jak się obudziłem zobaczyłem na napletku pęcherzyk i 3 czerwono fioletowe plamy. Po obejrzeniu tego pęcherzyka który był wypełniony tak jakby wodą postanowiłem wycisnąć to i tak też zrobiłem. Po przebiciu tego czegoś przesmarowałem amolem w celu dezynfekcji. Przy oddawaniu moczu nie czułem ani swędzenia ani pieczenia do momentu przebicia tego czegoś po przebiciu jakieś 2 może 3 godziny później gdy oddawałem mocz zaczęło strasznie piec ściągnąłem skórkę nie mogłem oczywiście normalnie tego zrobić ponieważ była tam taka żółta narośl tak jakby jakiś *grzyb* poleciałem do apteki kupiłem triderm clotrimazolum i alantan smarowałem tym tydzień z moszny i dalej w stronę odbytu wszystko zniknęło nawet śladu nie ma a na napletku zostały 2 z 3 plam ten pęcherzyk zniknął zostało tylko małe zaczerwienienie oraz ta narośl zaraz na początku przy żołędziu dodam tylko że była większa niż najmniejszy palec a teraz jest o wiele wiele mniejsza ale jest, napletek też już lepiej schodzi a dodatkowo robię nasiadówki z rumianku i szałwii boję się żeby żony czymś nie zarazić nie wiem co mam robić czy lecieć prywatnie do lekarza czy