Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Bóle głowy i osłabiona pamięć

Gość Natalia, 21 lat

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Natalia, 21 lat

Nieustannie odczuwam dyskomfort z powodu bólu głowy,NIE jest to ból silny przeszywający, że nie a się do wytrzymać ale taki ciągły ucisk jakby wysokie ciśnienie w środku w różnych miejscach na głowie ale najczęściej z prawej strony z tyłu głowy tak za uchem, w którym często odczuwam jakby było zatkane i słyszę jak mi dzwoni w głowie. Rano czuję się tragicznie poprostu nie mogę się podnieść z łóżka przez ból głowy która wtedy wydaję się taka ciężka. Boję się bo czuję że ostatnio czuję się coraz gorzej jak jakby ciężko było mi myśleć trudno mi się skupić nawet podczas mówienia czegoś, zapominam co chciałam powiedzieć. Zauważyłam także pogorszenie pamięci , bardzo ciężko mi jest sobie przypomnieć co się działo nawet wczoraj i nie pamiętam np o czym z kimś rozmawiałam, trudno mi się skupić na wysłuchaniu chociaż bardzo chcę. Jestem studentką i mój obecny stan utrudnia mi naukę, z którą nigdy nie miałam problemów... Bardzo mnie to martwi.. czuję się tak zmroczona jakby nieobecna.. miałam parę razy takie odczucie jakby prąd przeszywał moją głowę. Czuję , ze moje samopoczucie pogorszyło się po ostatniej sesji. Musiałam uczyć się nocą prawie aż do samego egzaminu bo się bałam że wszystko zapomnę. Jestem bardzo osłabiona jakby spowolniona i odczuwam zachwiania równowagi. Biorę leki Asamax i gasprid na zapalenie jelita, ale morfologie mam ok.

Witam Najlepszym sposobem zeby pozbyc sie wszystkich watpliwosci udaj sie do neurologa i niech zrobi ci tomografie glowy..wszystko powinno wyjsc jak bedzie cos nie tak, jesli neurolog nic nie znajdzie zostaje pojscie do dobrego kardiologa..

Gość Natalia, 21 lat