Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Kontakt z osobami ze wszczepionym aparatem Ilizarowa


Gość Alex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem Alex. Od jakiegoś czasu szukam informacji na temat aparatu ilizarova, ponieważ czeka mnie operacja polegająca na założeniu tego właśnie sprzętu. Zauważyłam, że oprócz jednego bloga nie istnieje żadna polska strona na ten temat. A jako że kończyłam szkołę informatyczną postanowiłam taką właśnie stronę stworzyć, nie stworzę jej jednak sama. Ja jestem przed taką operacją, więc nie mam doświadczenia w życiu z takim `cudem`. Szukam więc osób, które są rodzicami dzieci, którym zakładano aparat ilizarova lub osób, które same miały kiedyś z tym styczność. Wstępnie chciałabym na stronie umieścić: 1. medyczne, ogólne informacje na ten temat (uzyskane po rozmowie z lekarzami, czy wyczytane w wiarygodnych źródłach informacji), takie `co to jest ilizarov`, 2. historie różnych ludzi, którzy ilizarova przeszli, chciałabym zamieścić informacje na temat życia codziennego z ilizarovem, 3. praktyczne porady np. jak dbać o higienę wokół drutów, jak się ubierać, jak spać - ogólnie, jak wygodniej żyć w czasie posiadania takiego aparatu, 4. dział FAQ lub coś w stylu forum, chodzi o takie coś, że zainteresowani będą pisać pytania do nas, a my (ja i moderatorzy, czyli wyznaczone osoby, które przeszły/przechodzą okres ilizarova) będziemy umieszczać je w tym dziale razem z odpowiedziami . 5. galeria, gdzie będziemy mogli pokazać swoje życie z ilizarovem i być może udowodnić, że to nie koniec świata, że da się ten okres przetrwać. Myślę, że taka strona byłaby niewiarygodnie pomocna dla osób szukających informacji na temat tego aparatu. Pozwoliłaby się im przygotować do tego, co ich czeka, rozwiać ewentualne wątpliwości czy uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. Jeżeli znacie osoby, które przeszły ilizarova lub sami jesteście takimi osobami - napiszcie w tym temacie, może razem uda nam się komuś pomóc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza