Gość Piotrek Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Dzień dobry. Z góry chcę przeprosić za prawdopodobny błąd umieszczenia tego postu w tym dziale, ale nie wiem zbytnio do którego miałbym napisać. Otóż, moja sytuacja wygląda tak: jestem studentem, popijałem bardzo często, były okresy ze piłem po kilka piw dziennie i nigdy nie miałem problemu. Mogłem pić na pusty żołądek, ale praktycznie nigdy tak nie robiłem. Nie pije już 3 tygodnie nic a nic bo miałem sesje i nie mogłem sobie na to pozwolić, teraz jestem już po i wczoraj miałem ochotę się urżnąć bo mi się należało ( chciałem wypić z 8 piw - potrafię więcej), kupiłem jedno, po połowie piwa czułem się bardzo dziwnie, czułem jak alkohol we mnie krąży, czułem troszkę bardziej pobudzone serce i to odstawiłem, bo czułem się jakbym wypił z 7 piw. O co chodzi? bardzo proszę o pomoc. Moje pytanie brzmi: czy mogę pić piwka na przykład w wolniejszym tempie i nie takich ilości jak kiedyś? P.S. Normalnie się odżywiam, jem bardzo dużo ryżu i mięsa, zupy, wszystko co się da. Palę papierosy (paczka dziennie czasami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stapler Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 O co chodzi? - zła tolerancja alkoholu jest spowodowana zapewne przemęczeniem organizmu i psychicznym i fizycznym po sesji czy mogę pić piwka na przykład w wolniejszym tempie i nie takich ilości jak kiedyś? - nie ma co do tego przeciwwskazań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...