Gość robert 29 Opublikowano 19 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam od 3 tygodni odczuwam bole pachwin ,opuchniete i twarde jadra oraz bol w kroczu i wewnetrzna czesc uda ,jestem w angli i bylem u lekarzy a oni powiedzieli ze wszystko jest ok,prosze o specjalistyczna odpowiedz.dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość haemophilus Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Takie objawy mogą wskazywać na zapalenie najądrzy lub jąder, nie można wykluczyć zapalenia prostaty. Stan zapalny jąder/najądrzy objawia się obrzękiem i bólem często promienującym do pachwiny i krocza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert 29 Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 dziekuje bardzo ,bylem u lekarza i stwierdzono stan zapalny dostalem dwa antybiotyki ,mam pytanie czy moze to byc przeniesione droga plciowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stapler Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Raczej takie zapalenie nie przenosi się drogą płciową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert 29 Opublikowano 24 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 a czy moze byc wywolane przez zarzywanie sterydow ,i czy problem z erekcja moze byc wywolany przez te zapalenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...