Gość Sara Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam Panie Tomaszu. Mam ogromny problem i już nie wiem, co powinnam robić. Mam 17 lat. To trochę dziwne, żebym pisała z tego typu problemem jednak bardzo mnie to martwi. Nigdy się nie zastanawiałam, że młodzi ludzie mogę także zachorować. Jednak widzę, że świat się zmienia i nawet nieuleczalne choroby dotykają młodych. Strasznie mnie to krępuje i nikt o tym nie wie.. Dlatego pisze do Pana. 3 lata temu wykryto że mam anemię. Zanim jednak się dowiedziałam miałam robione badania: moczu, krwi, serca. Jednak wyszła tylko anemia... I tak żyłam. Lecz od jakiegoś czasu poczułam, że lewa pierś mnie boli od czasu do czasu, mam jakby wklęsłe brodawki i pierś jest większa od prawej. Czy to mógłby być rak? Rak piersi, rak sutka? Nie znam się na tym nie mam pojęcia już co robić. Tyle razy już płakałam, bo nie wiem czy jestem chora, czy mi się tylko tak wydaje. Bo każda kobieta ma zawsze pierś większa od drugiej. Pod lewą pachą też mam troszkę powiększone. Nie wiem do kogo by się tu zwrócić, mam nadzieję, że pan mi poradzi. Czy w badaniu krwi wykrytoby, czy jest to rak? I jeszcze... nie potrafię odkryć czy mam guza jakiegoś. Nie wiem... trudne to dla mnie... sprawdzam obie piersi jednak nie umiem odczuć różnicy. Wszystko wydaje mi się jakby to były poprostu gruczoły.. ale czy to napewno gruczoły.... ?Proszę mi jakoś pomóc. Boje się, że umrę, Prosze odpisać. Bardzo się tym martwię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 czy brodawka stała się wciągnięta ostatnio, czy od dawna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...