Skocz do zawartości
eChirurgia.pl
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Gość manst

Impotencja

Rekomendowane odpowiedzi

Gość manst

Czy to możliwe aby mieć problem z impotencją w wieku 32 lat? Jestem w panice, nie jestem w stanie czasami postawić członka, a jeśli już to opada w trakcie. Wcześniej takie problemy sie nie zdarzały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Greg

Witaj. Wydaje mi się,ze problem jest tutaj bardziej natury psychologicznej. Szczególnie, ze piszesz że takie problemy wcześnie się nie zdarzały. Czasami jest tak, ze stres sprawia,ze penis zaczyna opadać. Jak zaczyna opadać to stresujesz się jeszcze bardziej Nakręca się błędne kolo.

Można ewentualnie spróbować jakiegoś środka z Largininą ( jak cum on, penis complete czy braveran, dobre działanie może mieć również man power.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dyskusyjna

Mamy podobny problem z związku, jednak nie chce się tutaj dużo o tym rozpisywać. Czy tego typu środki na erekcję nie mają negatywnych skutków ubocznych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Greg

Nie. Sildenafil moze mieć, bo jednak jest to lek i wymaga konsulntacji z lekrzem (przypisuje się go jedynie w niektórych sytuacjach). Jednak jeśli chodzi o Largininę to nie powinna ona mieć negatywnego działania na organizm człowieka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×