Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Torbiel pajęczynówki należy usuwać?


Gość Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

W ostatnich 3 miesiącach miałem dwa ataki bólu głowy które trwały po 5 dni. Zaniepokoiłem się gdyż w tych dniach miałem prawostronne zaniewidzenie które trwało około 2min a jestem zawodowym kierowcą sam. ciężarowych. Zostałem skierowany na tomografie po której stwierdzono PODNAMIOTOWO , KU TYŁOWI OD ROBAKA Móżdżku widoczna przestrzeń o gęstości PMR o wym. 3,2x1,2x3 cm odpowiadająca torbieli pajęczynówki. W związku z tym proszę o opinie w tej sprawie i czy powinno się to usunąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grzechu Bydgoszcz

ja bylem niby u najlepszego chirurga w Polsce i powiedzial ze z tym mozna zyc i zo to nie jest az tak grozne. Mam 5 lat torbiel i nidgy mnie nic nie bolalo i zyje normalnie. Dzisiaj mnie zeczela bolec w tym miejscu glowa ale mysle ze samo przejdzie. Moze nie tyle co bolec a uciskac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ja mam 45 lat i teraz dowiedziałam się ze mam torbiel pajęczynówki o wymiarach 3,5 x 1,8 cm. nad lewą półkulą móżdżku od strony tylno przyśrodkowej . Omdlenie wystąpiło tylko raz, głowa mnie boli sporadycznie raczej żyje normalnie. Jednak powiem szczerze że martwię się co będzie dalej. Mieszkam koło Katowic i szukam dobrego neurologa. Może ktoś mi kogoś poleci - PROSZĘ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach