Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Koślawy duży palec u nogi można skorygować na NFZ?


Gość Karolina

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy haluksy czyli koślawy duży palec u nogi można skorygować na NFZ? Gdzieś wyczytałam że to od noszenia butów na obcasie ,ale ja całe życie chodzę w obuwiu sportowym.Mam 33 lata i jestem z zawodu sprzedawcą więc stanie za ladą 8 godzin zaczyna być bolesne.Czy to prawda że jak zaczynają być te kostki napuchnięte i czerwone to rosną?.Gdzie w Krakowie mogę liczyć na ich bezpłatne usunięcie czy ten zabieg jest tylko odpłatny? Z góry dziękuję za odpowiedz .Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabieg można wykonać bezpłatnie w ramach NFZ. Trzeba poszukać w szpitalach oddziału ortopedycznego, gdzie zostanie wykonany zabieg (nie znam Krakowa). Haluksy mogą powstać także na skutek długotrwałego, codziennego stania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jestem lekarzem, ale miałam operację na halluksy (obie stopy) dwa lata temu (CZMP, Łódź), niestety deformacja się znowu pojawiła i boli. Może spróbuj najpierw na wszelki wypadek bezoperacyjnych rozwiązań (wkładki, maści przeciwbólowe, kliny, ćwiczenia stóp) bo można łatwo sobie *nagrzebać* :/ . Moja znajoma urodziła się z dużymi palcami stóp odchylonymi mocno do środka i miała zabieg na haluksy w podstawówce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne produkty na halluksy można znaleźć w ofercie pewnej firmy z Lublina. Nawet nie trzeba wychodzić z domu i szukać po sklepach w wyszukiwarce można trafić na sklep. Ja korzystałam z tego produktu http://sklep.footmate.pl/index.php?route=product/product&product_id=129 i jestem zadowolona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...