Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Twardy guzek na plecach z ropą


Gość Magda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Problem dotyczy mojego męża który od dłuższego czasu ma na plecach w trzech miejscach wyczuwalne pod skórą twarde jakby płaskie guzki o nieregularnych kształtach wielkości ok 3 cm. Jeden z nich miał czarną kropkę na środku (przypominająca wągra) z której przy wyciskaniu wyszło bardzo dużo ropy o nie przyjemnym zapachu. Dodam, że pozostałe dwa guzki nie mają takiego wągra i są jedynie wyczuwalne pod skórą. Co to może być? I jak można tego się pozbyć? bardzo proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel miał cos takiego i ma w dalszym ciągu ma to od 8 lat i nic sie z tym nie dzieje to tłuszczak jednego wycisnął to był nie nieprzyjemny zapach lecz smród !!!. Można to wyciąć operacyjnie najlepiej bo po wycisnieciu moga pozostac blizny. nie jestem lekarzem ale wiem to bo widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Katarzyna

Mój chłopak ma ten sam problem. Te guzki sama mu wyciskam. Uwielbiam wyciskać, ale przy tych guzkach bierze mnie odruch wymiotny. Ropa się ciągnie i ciągnie i końca nie widać! I ten zapach! Nie wiem, jak go zdefiniować. Taka stęchlizna... Ostatnio bolało go ucho, stwierdził, że go przewiało. Ale ja, jak się do niego przytuliłam, poczułam ten charakterystyczny ropny zapach i kazałam mu iść do lekarza (że ropa mu do ucha podeszła, coś mu się zrobiło). Nie poszedł. Ucho samo wyzdrowiało w tydzień. Kupiłam obecnie maść cynkową (wysusza) i nakładam ją patyczkiem na te podskórne guzy. Szybko znikają. Ale nadal szukam jakiegoś skutecznego sposobu na to, bo jeden znika, a zaraz pojawia się drugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój tata ma coś takiego, ale z tego co wiem to jeden. Początkowo równiez był pod skórą a potem pękł i zaczęło wyciekac z niego. A upraty jak osioł i do lekarza nie chce iść */

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach