Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Laparoskopowe usunięcie torbieli jajnika


Gość Anka Kowalska

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jestem studentką 5 roku. Piszę pracę na temat: *Ja cielesne kobiet po mastektomii i operacjach ginekologicznych.* Poszukuję Pań, które zechciałyby podać swojego maila i wziąć udział w badaniach całkowicie anonimowych przeprowadzanych drogą mailową, które posłużą tylko i wyłącznie do napisania pracy magisterskiej. Bardzo proszę o pomoc, nie zajmie to Paniom dużo czasu, a jakże ułatwi mi napisanie pracy magisterskiej opartej na badaniach. Jeśli któraś z Pań wyrazi zainteresowanie to proszę o podanie e- maila, a ja wyślę na wskazany adres kwestionariusze lub można napisać bezpośrednio na mojego maila ( karolka.karola@gmail.com ), a ja odeślę kwestionariusze wraz z bliższymi informacjami o mnie i instrukcje do kwestionariuszy. Będę dozgonnie wdzięczna za pomoc! Pozdrawiam, Karolina K. W razie pytań i wątpliwości proszę pisać : karolka.karola@gmail.com (ankieta jest kierowana do wszystkich kobiet po operacjach ginekologicznych* usunięciu jajników, jajowodów, macicy, trzonu macicy itp.) P.S. Po obronie zainteresowanym osobom mogę przesłać wyniki badań smile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach