Euthyrox N 50 a tycie

u?ytkownik
Marta

Witam mam pytanie byłam u endokrynologa który stwierdził niedoczynność tarczycy obecnie od czterech dni biorę Euthyrox N 50 czy można przytyć od brania tego leku??Proszę o pilną odpowiedz .Dziękuje.

Reklama
u?ytkownik
stapler

Nie, raczej nawet schudnąć.

u?ytkownik
Klaudia

Nie,wręcz na odwrót będziesz chudła ale to też nie odrazu u nie których osób to kwestia 3 lub 4 miesięcy, ale tak jak mówię każdy organizm jest inny.Pozdrawiam

u?ytkownik
ania

Raczej nie, prowadząc zdrowy tryb życia uprawiając sport nie powinno się przytyć lecz schudnąć, ale każdego organizm działa inaczej i należy się spytać lekarza

u?ytkownik
Lil

Różnie bywa. Ja uprawiam sport 5 razy w tygodniu, a na Euthyroxie przytyłam. :/

u?ytkownik
gosia

Ja biore euthyrox od 6 miesiecy i przytylam chyba z 10 kilo a to przez ciagly apetyt. Przy braniu tego leku zwieksza Ci sie metabolizm i pokarm jest szybciej trawiony wiec nadmiar jest pakowany w kom tluszczowe, dlatego powinno sie odzywiac jak diabetyk czyli jesc malo ale co dwie godziny +ruch powinno sie wszystko unormowac.

u?ytkownik
ANKAHA

Metizol-czy po nim przytyję, zaczęłam brać od wczoraj na nadczynnośc tarczycy?

u?ytkownik
Klaudia.

Ja biorac Euthyrox, a biore go juz4 miesiace przytylam, duzo, bo do tej pory nosialm rozmiar 38 najwiecej, teraz 40. z tym jakos sobie radze, ale niezstety gorsze ejst to ze mam rozstepy, straszne na posladkach, udach. Nic przyjemego.. Z jednej strony niby ma momoc, ale z drugiej, odrobine szpeci cialo, mimo odpowiednich posilkow i aktywnego spedzania czasu wolnego.

u?ytkownik
Mariola

Ja również zaczęłam przybierać po tym leku a brzuch jak balon masakra jestem na etapie by przerwać na jakiś czas branie euthyroxu zobaczymy jak będzie z wagą .

u?ytkownik
Anka ot tak

Ja brałam euthyrox najpier 25 potem 5o teraz 75 i tyje, chociaz moja endokrynolog mowi ze ten lek nie ma zadnych skutkow ubocznych ale jak widac ma bo moje tycie jest faktem, staram sie pilnowac z jedzeniem ale widze ze tyje od leku nie wiem co robic :(

u?ytkownik
eeeee anonim

Kochani biore ten lek przez 3 lata i mam ciagly problem z waga tyje nic nie jedzac nie sluchajcie pierdol co mowia lekarze nie pomaga tu zadna dieta ani zaden ruch mam na mysli bieganie chodzenie zastanawiam sie czy poprostu nie przestac go brac (a tez mam usunieta cala tarczyce)pozdrawiam

u?ytkownik
ewa

Biorę euthyrox 3 lata. Nie tyję, nie chudnę.

u?ytkownik
Ewa

W 2004 zaczęłam brać Eutyroks 50mg,miałam podwyższone TSH (powyżej 6)powoli ale systematycznie chudłam i w końcu waga sie ustaliła na korzystnych dla mnie parametrach. Nagle jakis miesiąc temu zuważyłam że przytyłam chociaż jem jak zwykle tzn, mało bo tak jem całe życie. Jestem przerażona bo z każdym dniem przybywa mi kilogramów! W dodatku mam coraz mniej włosów. Czy ktoś miał podobnie?

u?ytkownik
Evitka

Witam. Ja też birę eutyrox juz od dwóch lat i ciągle tyję , juz sie pomału do tego przyzwyczajam tylko denerwuja mnie pytania z otoczenia mam juz dosyc tego ale niestety nie moge przerwać leczenia bo jak zrobie sobie przerwe w braniu leku to poziom TSH wynosi powyzej 18. wiec mam pytanie czy jest jakis inny lek na to schorzenie moja lekarka niestety caly czas sie trzyma tego leku i nie chce zmieniac pomozcie co mam robic

u?ytkownik
Katie

Witam, biorę Euthyrox50 od 4 m-cy i tyje, dodatkowo zrobił mi się cellulit, którego nie miałam.