Mały penis 13-latka

u?ytkownik
Łukasz

Witam , Mam 13 lat i 4 miesiące. Mój problem polega na malym penisie . Odkąd sięgam pamięcią mój penis zawsze był taki sam.. Nigdy nie urusł . Jestem juz w 6 klasie i niedlugo ide do gimnazjum. Penis w stanie spoczynku ma 4-5 cm natomiast w stanie erekcji 7-8 cm.
Czy to jest normalne że nierośnie ?
Czy to coś poważnego ?
Czy moge powiedzieć o tym rodzicom ?
Gdzie mam sie udać ?
Bardzo proszę o pomoc , widzialem penisy u kolegów w moim wieku i są wiele wiele większe.

Reklama
u?ytkownik
stapler

Na pewno o tym fakcie należy poinformować rodziców. Bez badania treudno mi ocenić czy wszystko jest w porządku. Zapewne trzeba będzie odwiedzić pediatrę, który po badaniu zadecyduje o dalszym postępowaniu.

u?ytkownik
adi

Uwazam,ze twoj penis nie jest wcale maly,tylko normalny.Wiekszosc chlopakow w tym wieku ma podobne rozmiary.Wiem bo od zawsze chodze na basen,do sauny,rozmawiamy z kumplami.Dopiero jak skonczylem 16 lat to cos bardziej sie ruszylo.Zaczely mi tam rosnac wloski i powiekszyl sie czlonek. Wazne jest skad czerpiesz wiedze na te tematy. Nie daj sie zwiesc! Wszystko jest ok.

u?ytkownik
robson

Miesia temu skonczylem 13 lat a penis nie rosnie, kiedy zcznie.

u?ytkownik
gaeb

Każdy rozwija się inaczej. jeden wcześniej drugi później. nie ma reguły na to. ja dla przykładu zacząłem dojrzewanie dopiero w wieku 15 lat. jeśli macie jakieś wątpliwości (mały penisa, brak owłosienia) skontaktujcie się z endokrynologiem.

u?ytkownik
xdd

Ludzie macie 13 lat i co wy sie martwicie wgl dziewczyna niepatrzy na wielkość tylko na jakość penisa zapamiętajcie to!!

u?ytkownik
Grzegorz

...a temu co rosnie to gratulujemy rozmiaru... i fantazji no i oby w łóżku się sprawdziła *) Chłopaki tak jak xdd zauważył nie liczy sie wielkość tylko jakość. Ja mam 28 lat, rozmiarem nie grzesze, zbyt prosty to *ON* nie jest :) ale moja kobieta jest zadowolona od kilku lat i jak sama twierdzi nie zamieniła by go na żadnego innego. Tak więc Panowie głowy do góry :) I do przodu *)

u?ytkownik
Manciti

Rozmiar czy wykrzywienie to zaden problem. wydaje mi się że mam za krótkie wędzidełko przy masturbacji to nie przeszkadza a co dalej nie wiem . oby okazało się że urośnie i nhiebedzi potrzebna operacja . terz mi problem mały penis

u?ytkownik
maciek....

Ja mam 13 lat i 14 cm jak stanie. Ze ci tam penis rosnie tak szybko to nei znaczy ze jak bedziesz dorosly to bedziesz mial 30 cm xD

u?ytkownik
Tajniak

Ja mam 13 lat(jeszcze 2 mies. do 14) mój penis ma 12.5cm długości. A ty sie nie martw bo wielu moich kumpli w wieku 13lat ma penisa od 8-11cm. W tym wieku to normalne. Jednym rośnie szybciej, drugim trochę wolniej. Pozdro

u?ytkownik
komplex

Ja mam 13 lat mój penis (jak mi stoi) ma ok 10cm
a w stanie spoczynku ok 7cm
nie mam owłosienia
nie mam spermy
cze wszystko ze mną jest dobrze ???

u?ytkownik
Kompleks

Nie bo gdy spermy niemasz to powinienes powiedziec rodzicom

u?ytkownik
Trebore

Spokojnie chłopaki każdy dojrzewa w swoim tempie to wszystko naturale xD

u?ytkownik
koks

Plemniki Innym Tworzą się troche szybciej troche później.
sperma moze Ci zacząć tryskac od 13-17

u?ytkownik
d.

Mam 15 lat i chciałbym się dowiedzieć, ile centymetrów powinien mieć mój penis. Ile wynosi *średnia* pozwalająca na sprawienie przyjemności dziewczynie? Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.