Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Usunięcie guza ślinianki a puchnięcie i wydzielina płynów


Gość Adrianna

Rekomendowane odpowiedzi

witam 16stycznia 2013 miałam usunięty guz slinianki przyusznej u mnie wystąpiła t.z. wznowa i trudność bo była juz stara blizna zabieg miałam w Szpitalu Wojwwódzkim w Olsztynie operował dr.n.med.Bogdan Kibiłda bardzo dobry otolaryngolog u mnie wszystko jest ok nie wystąpiły zadne sensacje juz jestem w domu polecam Olsztyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Po przeczytaniu wszystkich wpisów mniej boję się operacji, wyznaczonej dla mojego *tumor mixtus* na 10 kwietnia w szpitalu wojskowym na ul. Szaserów w Warszawie. Pracuję w szkole, z dziećmi od 5 do 16 lat, więc zależy mi na braku powikłań i mało widocznej bliźnie (na dobrym wyniku histop. najbardziej, ale to nie zależy od lekarza operującego). Czy ktoś z Was ma jakieś informacje na temat oddziału laryngologicznego w szpitalu na Szaserów? Liczba powikłań, opieka, warunki. Poza tym, że to gmaszysko, w którym łatwo zabłądzić, wrażenia z wizyt konsultacyjnych mam dobre. Czy wiecie coś więcej? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Pisałem tutaj jakieś 2 lata temu (lucano1). Czy ktoś z Was miał już wznowienie guza? Jak wtedy ma się obecna blizna do ponownej operacji? Jak to później wygląda? Czy każdy z Was odczuwa jakiś dyskomfort, wrażliwą skóre w okolicy ucha, uczucie przydrętwienia? Odnoszę wrażenie że ostatnio czuję to bardziej. Stosowaliście jakieś witaminy wpływające na gojenie się tych nerwów? Pozdrawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach