Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Kulka lub guzek na prawym Jądrze


Gość Adam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 24 lata i od 3 Miesięcy zauważyłem że na prawym jądrze pojawiła sie kulka która się przemieszcza i jest raz wyczuwalna a raz nie.Też ktoś z was to ma i zauważyłem że prawe jądro mam odrobinę większe i wpadam w panikę,Nie wiem skąd takie coś się bierze. (dodam też że mam niedoczynność przysadki mózgowej - Dlatego mam problemy z dojrzewaniem(Opuznienie) brak owłosienia i małe jądra.Może dlatego... hmm Jak myślicie? byliście z takim problemem u lekarza? i piszczie ile czasu macie lub mieliście.. a w Poniedzialek udam się z tym do Lekarza! mam nadzieje że długo to nie potrwa usg itd.. czekanie. bo wpadam w Panikę w dodatku cierpię na depresję.to nie mam lekko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem lekarzem ale mam z tym problemem do czynienia chociaż jestem kobietą. podejrzewam żylaka jadra. proszę zrobić usg jader z przepływami naczyniowymi i najlepiej skontaktować się z urologiem lub chirurgiem. Skierowanie od internisty. proszę nie bagatelizować sprawy bo żylaki jąder mogą grozić bezpłodnością a zabieg nie jest skomplikowany o ile to żylak. Może też być wodniak jadra.Niegroźna przypadłość to że się przemieszcza to dobrze. nie powinno to być nic poważnego ale usg zrobić najlepiej jak najszybciej bo po co spekulować.Tylko lekarz może powiedzieć coś konkretnego. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor