Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Stłuszczenie wątroby


Gość Molgli

Rekomendowane odpowiedzi

Czy mógłby mi pan Dr. coś więcej powiedzieć o takim wyniku badania USG: OPIS BADANIA : Wątroba jest prawidłowej wielkosci i podwyższonej stluszczeniowej echo strukturze. PŻW i żyła wrotna mają prawidłowa szerokość. Pecherzyk żółciowy jest prawidłowej wielkosci, cienkoscienny, bez złogów. Trzustka i aorty nie widoczna. Sledziona jest prawidłowej wielkosci, homogenna. Nerka prawa jest prawidłowej wielkosci, bez cech zastoju, stosunek miazszowo-rdzeniowy jest prawidłowy, możliwość złogów do 3 mm. Nerkach lewa jest prawidłowej wielkosci, bez cech zastoju, złogów nie uwidoczniono, stosunek miazszowo-rdzeniowy jest prawidłowy. Pęcherz moczowy jest symetryczny, gładki. Wolnego płynu w jamie brzusznej nie stwierdzono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem lekarzem, ale mam do czynienia z wątrobą. Czy wątroba ma cechy stłuszczenia pokażą też badania krwi. Warto zrobić ALAT Aspat GGTP bilirubine fosfotaze alkaliczną. Można też zrobic badanie na cholesterol i w razie watpliwości udać się do hepatologa. leczy watrobe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jest zrobić sobie badania tak jak wspomina osoba powyżej. Sama walczyłam ze stłuszczeniem wątroby i co mi pomogło to ostropest plamisty. Warto jest kupić sobie suplement w mieszance ziołowej takiej jak Hepa Vitale. Oraz pić regularnie bo tylko regularne przyjmowanie da Ci dobre efekty. Kuracja będzie troche trwała ale zobaczysz efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik