Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Rwący ból przy zginaniu stopy


Gość Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Tydzień temu, na fali uniesienia wcześniejszymi zawodami lekkoatletycznymi w Zurychu, pokonałem szybkim chodem około 3km, na myśli mam chodem takim sportowym, najszybciej na ile było to możliwe, dodatkowo miała miejsce rywalizacja - dodam iż mam 30 lat, normalną budowę ciała, nie uprawiam aktywnie sportów związanych z bieganiem ale też nie siedzę bezczynnie - rower, narty żagle, wyprawy w góry. Przebieg (nie znam się na medycynie także mogę mylić pewne pojęcia z fizjonomii co do nazywania mięśni etc): - zdarzenie, które przypuszczam miało wpływ na moją obecną sytuację miało miejsce w sobotę w nocy 23/24.08), gdy obudziłem się w niedzielę bolały mnie mięśnie łydek bodajże, i ogólnie miałem obolałe nogi ale nie stopy, wiedziałem dlaczego więc stwierdziłem, że bardzo dobrze, jak po porządnej calodniowej górskiej wycieczce. - w poniedziałek 25.08, gdy wstałem z łóżka i oparłem stopę na ziemi i chciałem zrobić krok, w momencie gdy sopa się zgina, czyli w jego 2giej fazie, poczułem rwący ból, zlokalizowany w *środkowo-zewnętrznej* stronie, który utrzymuje się już 7 dzień i dzisiaj z rana był nawet silniejszy, spróbuję go opisać: Występuję on w stopniu najbardziej dotkliwym przy zginaniu stopy, nie czuję jednak jakby to był ból złamania a mięsień, nie występuje żadna opuchlizna i wizualnie nic nie widać, również gdy badam te okolice ręką nie są wyczuwalne żadne zmiany, ból jest największy podczas uciskania podbicia części stopy pomiędzy jej zewnętrzną środkową częścią a palcami, gdy dotknę tej części, w najsilniejszym momencie ból przypomina trochę taki jak przy skurczu mięśni, dotykając stopę od góry w okolicach zewnętrznych palcow również jest wyczuwalny jednakże znośny. Jako że jestem w trakcie zmiany pracy i jeszcze na urlopie postanowiłem dać nodze odpocząć, od momentu kontuzji do środy codziennie miałem spotkania na mieście co wiązało się z koniecznością cho