Zaczerwienienie na penisie

u?ytkownik
Wojtek

Mam 16 lat i pisze do was, bo mam problem. Mam na penisie coś w rodzaju krwiaka podskórnego (zaczerwienienie na penisie - cienki pasek przez całą dolną długość prącia oraz na całych jądrach) i mam to od ponad dwóch lat, podejrzewam, że to od masturbacji. Czytałem na forum, że można to leczyć maściami, to prawda? Chciałbym pójść z tym do lekarza, ale nie pójdę, bo jestem niepełnoletni i sam nie mogę a rodzicom wstydzę się powiedzieć. Jeżeli jest jakieś rozwiązanie to proszę o pomoc w wyleczeniu problemu.

Reklama
u?ytkownik
stappler

Trudno określić co to jest bez badania. Możliwe, że w skutek silnej masturbacji doszło do podrażnienia skóry prącia z ewentualnym wytworzeniem się krwiaka podskórnego, albo jest to jakieś być może uczulenie. Najlepiej w tej sprawie byłoby skontaktować się z dermatologiem. Trzeba o tym porozmawiać z rodzicami i udać się do lekarza. Ewentualnie jeśli to krwiak to powinien pomóc żel na bazie heparyny (np. Lioton 1000) stosowany miejscowo, bez recepty.
Pozdrawiam.

u?ytkownik
Marian

Witam.
Na penisie, a konkretnie na żołędziu zrobiły mi się zaczerwienienia. Skróa żołędzia na tych zaczerwieniach jest jakby innego koloru. Nie szczypie i nie swędzi to.

Czy to jest grzybica?

Mam w domu flumycon oraz tinidazolum. Czy powinienem wziac te lekarstwa na wwszelki wypadek?

Twoja odpowiedź