Twardy bolesny guzek z tyłu głowy

użytkownik
Aleksandra

Dwa miesiące temu zauważyłam z tyłu głowy, po lewej stronie zgrubienie. Jest ono twarde, nieruchome i bolesne przy nacisku. Nasilenie bólu zmienia się. Na samym początku był to silny ból, przechodzący w ból całej głowy. Po kilku tygodniach guzek przestał być bolesny. Jednak od kilku dni, znów pojawia się ból przy nacisku guzka (jednak tym razem jest to ból jedynie w tym miejscu, nie rozchodzi się po całej głowie). Nie zaobserwowałam, by wielkość guzka ulegała zmianie. Odkąd pojawił się guzek, kilkakrotnie miałam dziwny szum w uszach trwający kilka sekund. Co to może być i do jakiego lekarza powinnam się z tym zgłosić? Bardzo proszę o odpowiedź.

Reklama
użytkownik
stapler

Możliwe, że ten bolesny guzek to kaszak w stanie zapalnym. Na pewno trzeba się z tym problemem udać do chirurga. Jednakże jeśli z tym guzkiem powiązane są szumy w uszach, zawroty głowy, ból całej głowy należy także skonsultować się z neurologiem.

użytkownik
Barbara rn

Czesc!! tez mam takie objawy jak ty,widze ze mialas juz te objawy pare miesiecy temu,wiec mozesz mi napisac co teraz u ciebie,byłas moze u jakiegos lekarza??

użytkownik
dadada

Też mam coś podobnego, jeden lekarz stwierdził powiększoony wezeł chłonny a drugi tłuszczaka..nie czekam na kolejna teorie tylko ide do neurologa bo zaczynam miec zawroty głowy..

użytkownik
Anna

Aleksandro i co to było? wiecie już coś dokładniej?
Mam to samo ...
Proszę o odpowiedź.

użytkownik
Dawid

Kurcze no weź odpisz bo ja też mam coś takiego i boje się bo może to być rak

użytkownik
Lu

I ja mam dokładnie to samo!!! Odpisz prosimy!!!

użytkownik
...

Też mam to samo :|...
i sie troche boje... że to jakiś rak... czy coś */..
tyle, że ja mam to z 2 stron głowy... :|

użytkownik
monia

Hej ja mam to samo i bylam u lekarza z tym i mam zabieg nie dlugo a dokladnie jutro.ci co jeszcze z tym nie byli to radze sie udac z tym do lekarza.pozdro

użytkownik
Paula

Ja mam to samo, nie potrafią powiedzieć co to jest. Byłam u kilku chirurgów, którzy odsyłali mnie dalej. Kaszaki ani tłuszczaki to nie są, tyle tylko mi powiedzieli. Jutro ide na wizytę przedszpitalną więc wszystkiego powinnam się dowiedzieć.

użytkownik
Ruda

Kurcze ja też to mam!!!! to jest straszne... Na jednym z forum powiedzieli mi, żer to może być ropień... Tu piszecie, że to może być rak. Już się naprawdę zaczynam bać:/
Jak będziecie wiedzieli coś więcej to piszcie, proszę...

użytkownik
Paula

Mi przełożyli wizytę na 1 września */ więc 1 września powinno się okazać co to ak na prawdę jest. grunt w tym, że bolą mnie te guzy, nawet wtedy, gdy ich nie dotykam.

użytkownik
jaro

Siemka a ja jakies 3 dni temu zauwazylem 2 guzy z lewejstrony na wysokosci ucha i z prawej troszke nizej blizej szuji... czy to jest grozne?

użytkownik
I:(((

A ja tez to mam i boli bardzo:((((( boje sie umierac!!!!

użytkownik
Anka

No hej wszystkim , ja ma ten sam problem co większość i cieszę się ze nie jestem osamotniona. ostatnio tylko pojawiły mi się dodatkowo problemy ze wzrokiem ale to podobno wina bólu głowy. Od rana gdy jestem wypoczęta nic mi nie dolega ale kiedy trochę dłużej popracuję przed kompem kaszak (jeżeli to to) i miejsce wokół niego strasznie mnie bolą, nawet kiedy go nie dotykam. Od 3 dni ból jest nie do wytrzymania. Napiszcie proszę jak już będziecie wiedzieć co to innego może być bo strasznie się denerwuję.