Skocz do zawartości
eChirurgia.pl

Bóle pleców i klatki piersiowej a guzki Schmorla


Gość JUSTYNKA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JUSTYNKA

Witam dwa tygodnie temu rehabilitantka zakonczyla fizjoterapie.Jestem zalamana bylam u lekarza prosic o kontynuacje fizjoterapi,lekarz mi odmowil:-(to slowa lekarza - Justyna musisz przerwac rehabilitacje na okres 3 miesiecy.Nie rozumiem Pani doktor.Bez rehabilitacji nie potrafie zyc bardzo mnie bola plecy i cala klatka piersiowa a dotego mam zawroty mdlosci i trace na wadze.Wysle doktorowi opis z rezonansu magnetycznego i klatki piersiowej. W Polsce zrobilam Tk klatki piersiowej i MR kregosupa ledzwiowego. Badanie Tk (oba pluca prawidlowo powietrzne,bez zmian ogniskowych.Narzady srodpiersia w badaniu Tk przedstawiaja sie prawidlowo.Nie wykazano powiekszonych wezlow chlonnych srodpiersia ani wnek.Aorta o prawidlowej szerokosci swiatla,zmian w scianach nie wykazuje.Czesci kostne klatki piersiowej,poza licznymi czesciowo uwapnionymi guzkami schmorla powierzchni nosnych trzonow kregow piersiowych ,zmian ogniskowych nie wykazuja.Badanie MR klegoslupa ledzwiowego Guzki Schmorla na powierzchniach nosnych trzonow Th8,Th11,Th12.Zmiany dehydratacyjne krazkow m-k th7/Th8/Th9 i Th11 i Th12 ze zwezeniem szczelinm-k i osteofitami na krawedziach brzeznych trzonow kregowych ,ktore uciskaja worek oponowy.Poza tym trzony kregowe wysokosci w normie o prawidlowym sygnale szpiku kostnego.Odcinek piersiowy rdzenia kregowego bez zmian.To doktorze sa moje wyniki z Polski.Czy moglby doktor napisac w jakim stanie sa moje guzki?Czy da sie je wyleczyc a nie operowac?Z GORY DZIEKUJE I POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.